Då får vi göra en Grattis dans till dig medHäftigt!
Dessutom, vilket sammanträffande, för jag klarade också uppkörningen för BE-kortet idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får vi göra en Grattis dans till dig medHäftigt!
Dessutom, vilket sammanträffande, för jag klarade också uppkörningen för BE-kortet idag!
Mitt icke existerande lokalsinne har ingenting att göra med min syn. Det har jag haft sedan födseln. Jag kan inte orientera mig.
Jag har det inte riktigt lika svart som dig att orientera mig, men visst FINNS det strategier och hjalpmedel om man ger sig attan pa att bli battre pa det. Varken du eller jag blir nagonsin ett proffs pa att hitta, men jag ar redan "nastan normal" ... med bara enstaka forvillningar nar jag glomt titta pa en karta innan, eller plotsligt (och helt ologiskt) svanger at nagot hall.
Jaa, så himla jobbigtAlla läser ju inte aftonbladet tex, gäller hela Eskilstuna med undantag för Österby, Näshulta, Bälgviken, Alberga och Ärla.
Koka vattnet tills bubblor syns, sen kan det drickas eller användas i matlagning
Häftigt!
Vilken dröm! ingenting klår gott vilt - och tänk att de bjöd på Riktiga köttbullar!Just hemkommen från ett viltjulbord. Helt otroligt gott med bland annat
tjälknöl på långbakad älg, hjortrostbiff, skinka på vildsvin, m.m. En sill inlagd i blåbär och gin blev min absoluta favorit bland sillarna .
Väldigt trevligt, mycket mat men ändå inte helt övermäktigt, sillsorterna var till exempel sex till antalet och det är alldeles lagom. Fanns också prinskorv, gjord på hjort, köttbullar på älgfärs och allt var gjort på viltkött ..
Fantastiskt bra, restaurangen är helt inriktad på vilt även i vanliga fall så de vet vad de håller på med!
Visa bifogad fil 157464
Vilken dröm! ingenting klår gott vilt - och tänk att de bjöd på Riktiga köttbullar!
Oooh! Kanske! De skulle säkert mest peta på det men då får det väl stå ett tag. det skulle vara roligt att ha i buren under julveckan. Jag har redan köpt en julgran!@Sel och @Nixehen kan inte ni testa det här?
https://www.instagram.com/reel/DCxgycwuR42/?igsh=MThwcjR6cG0yaDk3eQ==
Strax dags att äta min mat. Inatt har jag korv stroganoff med chorizo- respektive cheddar- och chili-korv
Nejmen gud vad gott det lät!
Själv försöker jag somna. Går inget vidare.
Jag älskar korv stroganoff och särskilt med sådan smakrikare korv
Du kan sova åt mig. Iofs är jag hittills inte så sömnig men ändå
Jag har faktiskt varit sugen på stroganoff ett bra tag men gillar inte falukorv utan brukar göra på halloumi. Men vet att affären har en god cheddar-och baconkorv som nog hade gjort sig bra.
Jag ska göra mitt bästa!