Vad gör vi? Del CCV

Men det finns ju olika sorter, olika typer av cirkulering, olika typer av upphängning. Vi har liksom ingen lust att göra om halva köket för en jäkla fläkt
Gör det verkligen det? Av det traditionella fläktarna som sitter ovanför spisen inbillar jag mig att man antingen har en fläkt som är kopplad till t.ex. murstocken eller en fläkt med kolfilter? Men jag har kanske fel.

Är vaken med Marodören och kollar på fåret Shaun. Mest för att jag inte ska somna om.

Mvh inte alls morgonmänniska men sambon har haft sitt morgonpass redan

Gör det verkligen det? Av det traditionella fläktarna som sitter ovanför spisen inbillar jag mig att man antingen har en fläkt som är kopplad till t.ex. murstocken eller en fläkt med kolfilter? Men jag har kanske fel.
Tja, läser jag på olika fläktar finns det ett antal olika sätt. Dessutom är de uppbyggda olika, har olika ljudnivå mm. Så nej, jag tänker inte bara ta första träffen på Google och vara nöjd med det. Ska jag lägga ett par tusenlappar på en jävla fläkt ska den passa, passa köket och vara hyfsat tyst.

Tja, läser jag på olika fläktar finns det ett antal olika sätt. Dessutom är de uppbyggda olika, har olika ljudnivå mm. Så nej, jag tänker inte bara ta första träffen på Google och vara nöjd med det. Ska jag lägga ett par tusenlappar på en jävla fläkt ska den passa, passa köket och vara hyfsat tyst.
Det här med ljudnivå är nog helt ointressant för mig. Fläkten har jag bara på under den relativt korta tiden som jag steker något eller kokar något som avger mycket ånga, som t.ex. pastavatten. Så jag är rätt obrydd över att vår URGAMLA köksfläkt låter som ett helt tröskverk när den är igång... :D

Nyvaken och har släpat mig ut till soffan eftersom det var så galet varmt i sängen. Drömde mardrömmar inatt (igen...) men har åtminstone sovit hela natten, så jag känner mig ganska utvilad.

Borde ge mig ut för morgonrastning av hundar, sedan äta frukost och allt sådant, men det var rätt skönt att sitta i mörkret i vardagsrummet och ute är det kallt och blött..

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 248
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 740
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
265
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka