Vad gör vi? Del CCV

Lexbase är inte dumt det heller men vill man ha ut allt om en person kostar det, jag får mail om nåt förändras i den del av världen jag lagt sökning på och det är gratis, oftast behövs inget mera när man känner sin omgivning, då vet man om nån nyinflyttad är "medlem" av brottsregistret.

Nja, nu pratar jag om att begära ut uppgifter om mig själv från brottsregistret eftersom jag behöver det som volontär på Brottsofferjouren. Jag har noll interesse av någon annans eventuella brottslighet.

Jag ligger på soffan och spelar mobilspel och lyssnar på ljudbok. Funderar på hur jag ska lura mig själv att komma i säng i tid ikväll. Trots två nätter med alldeles för lite sömn vill jag helst inte gå och lägga mig i kväll heller.

Nja, nu pratar jag om att begära ut uppgifter om mig själv från brottsregistret eftersom jag behöver det som volontär på Brottsofferjouren. Jag har noll interesse av någon annans eventuella brottslighet.
Aha, då förstår jag. :up: Jag syftade på annat klientel man bör ha lite koll på, du vet dom där som inte kan skilja på ditt och mitt, såna hade jag påhälsning av i våras, det försvann skarvkablar för närmare 4000:- som måste ersättas samt kopparrör och råmässing för ungefär15,000:-, då blir man mindre lycklig. :mad:

Jag beklagar och forstar :cry:
Jag har bokat veterinar att komma hem "for the last kindness" i dag. Princess Diva, den mycket, mycket hungriga Rottweilern orkar inte lyfta pa huvudet for att ta en levergodis ... Jag vet att det ar dags och har vantat sedan i varas pa att den har dagen skulle komma, men det ar tufft. Det blir tomt utan "den lilla svarta".

RIP Princess Diva, "the very, very hungry rottweiler". Nu ar du fri, men du saknas mig redan. :heart

Nej gick inte bättre att komma i säng idag heller. Ska försöka sova nu men växlaren ringer kl 6 så det blir en till natt med för lite sömn.

Så konstigt hur jag kan vara typ döende av trötthet på förmiddagen men sen när kvällen kommer skriker hela kroppen att jag inte alls vill lägga mig i tid.

Kommer bli en trevlig dag på jobbet i morgon, ledningsgruppen har sista träffen med en konsult vi arbetat med i två år och vi ska prata om hur man som chef skapar relationer med sina medarbetare så att de känner sig sedda och viktiga, inte helt enkelt för alla. (Jag är inte chef så jag behöver inte vara bra på det men tycker det är spännande).

Nu har jag suttit har och kannt mig depressed storre delen av dagen. Jag saknar Diva, Tate ar en idiot och piper och skaller. Men hur radd han an var for "gammel tiken" sa saknar han henne's lugnande inverkan. (Det vill saga, hon RÖT nar han betedde sig och han lugnade sig genast). Och HUR han visste vad som hande vet jag inte, men han visste. Mycket forsiktigt nosade han pa madrassen dar hon dog ... lang hals pa behorigt avstand, sedan la han sig pa golvet bredvid.

Det ar svart att mista en familje medlem oavsett vilken species vi an ar.

Nu har jag suttit har och kannt mig depressed storre delen av dagen. Jag saknar Diva, Tate ar en idiot och piper och skaller. Men hur radd han an var for "gammel tiken" sa saknar han henne's lugnande inverkan. (Det vill saga, hon RÖT nar han betedde sig och han lugnade sig genast). Och HUR han visste vad som hande vet jag inte, men han visste. Mycket forsiktigt nosade han pa madrassen dar hon dog ... lang hals pa behorigt avstand, sedan la han sig pa golvet bredvid.

Det ar svart att mista en familje medlem oavsett vilken species vi an ar.
Beklagar verkligen, är så fruktansvärt att bli av med en i familjen. ❤️

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 132
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 656
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
235
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 295

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka