På jobb men min motivation är helt borta.
Får inget gjort så funderar på att stänga ner åka hem och ta nya tag imorgon
Får inget gjort så funderar på att stänga ner åka hem och ta nya tag imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å andra sidan så är tingsrättsförhandlingar öppna och det som avhandlas är inte sekretessbelagt på något sätt.Kan du inte återge det snäppet mer anonymiserat? Du skrev hen sen såg jag, men både kön och exakt ålder känns lite onödigt?
Då är jag en typ 1,5-människa. Inget funkar före 09.30 eller efter 21.20Du är en typ 2-människa och det är jag också, min mormor var likadan och det är genetiskt betingat och inget man kan göra nåt åt. Göra nåt vettigt före 9,30-fikat är bara att glömma, däremot efter 21,30 då brukar andra andningen sätta in och vid midnatt får jag stoppa mig själv om det inte ska gå helt överstyr med sömnbehovet.
Vet du förresten att vi typ 2-människor är lite allmänt smartare än typ 1-gruppen?
Det är jag såklart medveten om, jag tycker ändå att det är onödigt att återge det som avhandlas på förhandlingarna via andra forum på ett sätt som är snäppet mer detaljerat än hur seriösa medier brukar behandla olika fall både innan och efter en dom fallit.Å andra sidan så är tingsrättsförhandlingar öppna och det som avhandlas är inte sekretessbelagt på något sätt.
Ringde företaget som skickat fakturan och de ändrade förfallodag utan problem så fakturan inte går vidare till inkasso. Jäkligt bra kundserviceFick en påminnelse faktura igår, med förfallodag igår eftersändning var stämplad till den 5 november, ska det ta en vecka extra för att få den eftersända posten?
Kan du inte återge det snäppet mer anonymiserat? Du skrev hen sen såg jag, men både kön och exakt ålder känns lite onödigt?
Det är jag såklart medveten om, jag tycker ändå att det är onödigt att återge det som avhandlas på förhandlingarna via andra forum på ett sätt som är snäppet mer detaljerat än hur seriösa medier brukar behandla olika fall både innan och efter en dom fallit.
Brukar väl stå "20-årsåldern" snarare, lite beroende på hur lång strafflängd det skulle kunna röra sig om och hur uppmärksammat fallet är. Och alltså, jag menade inte att du gjort något stort övertramp här, uttryckte bara att jag tycker att det är onödigt.Men är det inte ganska vanligt att media pratar om '20 åringen som är anklagad för....'? 45 åring ställs inför rätta för...
Brukar väl stå "20-årsåldern" snarare, lite beroende på hur lång strafflängd det skulle kunna röra sig om och hur uppmärksammat fallet är. Och alltså, jag menade inte att du gjort något stort övertramp här, uttryckte bara att jag tycker att det är onödigt.
Ska dit 9/12 och fortsättaDet är då man bokstavligen får bita ihop och bita i det sura äpplet fast man istället vill dö. Det kan bli värre än "lite tandvärk" om inflammationen sprider sig, det kan sluta med en "etta med jordvärme" pga. sepsis. Hoppas rotfyllningen går snabbt och relativt smärtfritt.