Vad gör vi? Del CCV

Sovit kasst i flera dagar pga problem med relationen till en nära vän. Hen har sårat mig och i mina försök att förstå vad som hänt har jag omedvetet sårat hen tillbaka. Är så rädd att jag sabbat relationen så den inte går att reparera 😔 Tror inte det, men har panik för att det inte finns en quickfix. Och avskyr att vänta ut konflikter 😥

Ligger i sängen.
Lagt in räkningar till löningsdagen.
Funderar på vad jag ska se på för serie och antagligen kommer jag inte på det förrän travsändningen börjar. Om jag ens är vaken då.

Mitt huvud behövde en promenad så nu hamnade jag här.

IMG_8583.webp

Träffade min föräldralediga kollega idag och vi passade på att luncha. Trevligt!
Hon undrade dock hur jag mådde eftersom jag såg så trött ut, och jag kräktes ur mig om situationen på jobbet i kombination med sonens skola och allting. Hon tyckte att det var ett under att jag inte gått i väggen. Ja det är det nog, inte så långt ifrån är jag rädd.. 😔

Idag är jag så otroligt stolt över min lilla mamma. När de flesta är pensionärer så arbetar hon fortfarande varje dag och gör livet bättre för (nej jag överdriver inte) tusentals människor över årens lopp. Hon nämndes i ett inlägg på LinkedIn som berättade historien av hur hon och en entrepreneur träffades när han fick sin fösta chans av henne. Och nu när hans företag vuxit.

Varit med barnen hos kompisar ikväll, nu inväntar jag att dom ska somna så jag kan lägga mig i soffan.
Har tuffa dagar framför mig och känner mig skör, på fredag morgon ska min medryttarhäst sedan drygt 8 år tas bort. Jag ska ut imorgon efter jobbet och ta farväl, har ännu inte bestämt om jag klarar av att vara med på fredag.

Nu har jag suttit har och kannt mig depressed storre delen av dagen. Jag saknar Diva, Tate ar en idiot och piper och skaller. Men hur radd han an var for "gammel tiken" sa saknar han henne's lugnande inverkan. (Det vill saga, hon RÖT nar han betedde sig och han lugnade sig genast). Och HUR han visste vad som hande vet jag inte, men han visste. Mycket forsiktigt nosade han pa madrassen dar hon dog ... lang hals pa behorigt avstand, sedan la han sig pa golvet bredvid.

Det ar svart att mista en familje medlem oavsett vilken species vi an ar.
Beklagar förlusten ❤️❤️

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 138
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 661
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
237
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka