Vad gör vi? Del CCV

Grattis i efterskott kära @Monimaker!

makeup-girl-theme-cake.jpg

Den lilla fejkögonfransen 🥹💕

Tog tur med att städa upp i bokhögen framför sängen igår..
Fy vad mkt dammråttor och annat skit under sängen...
Fortsatte idag och stapla upp alla böcker.. Passade på att rensa ut lite som jag aldrig kommer att läsa med
Ska gå iväg bort till kiosken, där finns det en container för insamling. Får ta en kasse varje gång =)

Har idkat egenkirurgi... :meh:

När jag tankade i Edsbyn på väg till fältkontoret lyckades jag pricka typ den enda minimala isfläcken som fanns och smackade ner båda knäna i asfalten. Ena knäet klarade sig ok, det andra fick ett rejält sår där en hudflik var avskalad. Den var för tunn och tillknölad för att den skulle läka fast men för tjock för att dra bort... så när jag kom till kontoret skar jag bort den. Det var ganska otrevligt faktiskt :laugh:

Haft unge med utbrott
Kan inte vänta tills han får eget boende.
Jag kan liksom inte hjälpa att han tappar bort saker i sitt eget rum dit jag typ aldrig går.
Och för de som tycker att han är ju vuxen och ska ta eget ansvar bla bla bla.
Hans autism är rätt svår och tillsammans med adhd n så blir det totalkonflikt ibland
Och med mig som själv inte mår bra är det inte någon bra kombination.
Han har ju fortfarande inte fått nån medicin så jag hoppas han blir bättre med det. De tror dock der finns en diagnos till som ska utredas.
Han är ju berättigad boendestöd den dagen han flyttar till eget.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 146
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 661
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
237
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka