Suttit i samtal med polisen och gjort anmälan då tydligen okänd kriminell skrivit sig hos oss. Skatteverket är också meddelade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dum fråga, men hur vet man det? Har det börjat komma post eller så?Suttit i samtal med polisen och gjort anmälan då tydligen okänd kriminell skrivit sig hos oss. Skatteverket är också meddelade.
Hos oss skrev sig en av misstag. De flyttade in på 11 vi bor på 1. Vi fick post med eftersändning. Men ibland kollar jag via ratsit.Dum fråga, men hur vet man det? Har det börjat komma post eller så?
Polisen kom och knackade på min dörr för många år sedan! Tror dock det gällde kf. Dock hade denna inte adressändratDum fråga, men hur vet man det? Har det börjat komma post eller så?
Dum fråga, men hur vet man det? Har det börjat komma post eller så?
Hos oss skrev sig en av misstag. De flyttade in på 11 vi bor på 1. Vi fick post med eftersändning. Men ibland kollar jag via ratsit.
Ja absolut men innan vi visste vad som skett...iom man hade hört skräckhistorier.Känns mer oskyldigt än denna (klart det kan hända, mänskliga faktorn)
Ja absolut men innan vi visste vad som skett...iom man hade hört skräckhistorier.
Jag skall snart mata snabeldraken på jobbet. Men måste vara klar innan sambon börjar jobba så han inte ser att jag städar...Färdig i tvättstugan. Vilar lite innan jag ska städa badrummet samt dammsuga större delen av hemmet.
Plockade iordning igår kväll i form av lägg allt i vardagsrummet och ta hand om det imorgon. Måste bara motivera mig för det. Är sjukt lätt att skjuta på det när man går hemma och inte jobbar...
På min förra arbetsplats hade en person skrivit in sig som boende. Nu var det troligtvis ingen kriminell på så sett så vi avregistrerade bara personen i samband med myndigheten som var ute och kollade.Suttit i samtal med polisen och gjort anmälan då tydligen okänd kriminell skrivit sig hos oss. Skatteverket är också meddelade.