Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på att uppmärksamma ansvarig myndighet på det, är det kommunen eller försvaret man kontaktar då, vet du?Oj trodde inte det var möjligt!
Nu kör dom överkurs här nere, vi har typ fått max 2cm snö och nu kom snöröjningstraktorn med blinkljus o plogen i backen
Tom mina sommardäck skulle ta sig fram så dom med rätt däck kommer inte ha några problem alls.
Det är MSB. Det finns register där det står när det blivit besiktigat så de kan se det om du ringer eller mailar in det. Googla skyddsrum MSB så finns där kontaktuppgifter.Jag funderar på att uppmärksamma ansvarig myndighet på det, är det kommunen eller försvaret man kontaktar då, vet du?
Tänkte att det missats av nån anledning. Jag har varit ner dit en gång (det är låst annars) och det är nog inget förråd där iaf, tror det står tomt.
Jag ser över 90% skräp och max 5% av mina vännerJag tycker att FB tuffar på ganska bra. Alla mina intressegrupper är där och hela min svenska familj samt eventuella bekantskaper därifrån. Resten bekymrar mig inte så mycket. Tycker inte jag får särskilt mycket random input.
VC skulle jag sägaVaknar med ond mage. Sånt har blivit värre sedan jobbet slutade så jag misstänker psykiskt. Funderar på att söka hjälp men vet inte vilken enhet jag ska använda? Är inskriven på onkologen, neuropsyk och VC. Men jag gissar att det är VC jag ska börja med.
Passa dig bara när han blir lite större ifall han gör samma som jag; på den tiden i lilla närbutiken hade de ju såna där glasflaskor i backar....Mamma ställde vagnen brevid en sån hylla och vips satt jag och slängde ölflaskor i golvet.....Ska strax åka och handla. Bäst att passa på innan alla andra åker dit.
Ungen lär bli glad, han gillar att åka kundvagn. Å andra sidan gillar han det mesta. Än så länge.
uj!! Var det inte runt då det blev så hiskeligt mycket att taken började ge med sig?!På tal om snö, gör 10-15 år sen hade vi en snökanon och fick 212 cm på en helg det gick dock bra, vi bor ju i Västerbotten och är vana vid snö, men det var faktiskt vansinnigt mycket snö på kort tid
Ja man får tänka på var man parkerar vagnenPassa dig bara när han blir lite större ifall han gör samma som jag; på den tiden i lilla närbutiken hade de ju såna där glasflaskor i backar....Mamma ställde vagnen brevid en sån hylla och vips satt jag och slängde ölflaskor i golvet.....
Det är tydligt hahaJa man får tänka på var man parkerar vagnen
På tal om snö, gör 10-15 år sen hade vi en snökanon och fick 212 cm på en helg det gick dock bra, vi bor ju i Västerbotten och är vana vid snö, men det var faktiskt vansinnigt mycket snö på kort tid