Snöar på rätt bra här medEnligt ALLA väderappar så ska det börja snöa imorgon kväll - så VARFÖR snöar det NU
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snöar på rätt bra här medEnligt ALLA väderappar så ska det börja snöa imorgon kväll - så VARFÖR snöar det NU
Det skulle snöa här både i eftermiddag, kväll, natt och i morgon hela dagen. Nu ska det visst snöa i morgon vid 05. Sedan inte mer förrän lite regnblandat på fredag eller om det var torsdag kanske. Märkligt. Vintern verkar ångra sig och velar. Inte mig emot.Snöar på rätt bra här med
De som fanns i mitt förra lägenhetshus har de dessutom byggt för nödutgångarna som fanns från utsidan. Det är ju himla smart.Dessutom rapporterade media i början av invasionskriget om mängder av skyddsrum somgjorts om till annat.
Vi hade en rätt lång period när hotet mot Sverige ansågs som i stort sett obefintligt.
En bekant skrattade lite och trodde inte att ryssarna skulle marchera till vår lillaort.
Nä, kanske onte. Men kapa internetkablar i havet, slå ut viktiga datasysten, hacka sig in i viktig infrastruktur etc. Det kan de uppenbarligen
Tack! So far har det gått bra.Hoppas det gått fint
Så.länge jag slipper ett nytt 98 är jag nöjdDet skulle snöa här både i eftermiddag, kväll, natt och i morgon hela dagen. Nu ska det visst snöa i morgon vid 05. Sedan inte mer förrän lite regnblandat på fredag eller om det var torsdag kanske. Märkligt. Vintern verkar ångra sig och velar. Inte mig emot.
Jag tycker att FB tuffar på ganska bra. Alla mina intressegrupper är där och hela min svenska familj samt eventuella bekantskaper därifrån. Resten bekymrar mig inte så mycket. Tycker inte jag får särskilt mycket random input.Nej fb är idag bara en plattform där det sprids desinformation och reklam. De där vännerna du har är totalt meningslösa och mest till för att reklammakarna ska ha fler vägar in till dig
Vad hände 98?Så.länge jag slipper ett nytt 98 är jag nöjd
Undrar jag också, så långt tillbaka minns inte jag? Var det då vi hade rekordkallt? Känns för tidigt.Vad hände 98?
Vi hade totalt snökaos med bandvagnar som körde inne i stan här. Tog oss knappt fram med skoter. Allt va totalt utslagetVad hände 98?
Tack ! De va inte lätt kan ja lova.
Kolla va @Mia_R delat .Undrar jag också, så långt tillbaka minns inte jag? Var det då vi hade rekordkallt? Känns för tidigt.
Men då stannar man väl hemma helt enkelt? Det gick ju över.Kolla va @Mia_R delat .
Det finns saker ibland som måste göras. Tex vårdpersonalen måste få komma till jobbet. All hemtjänst måste skjutsas på skoter mm. Mat till äldreomsorgen.Men då stannar man väl hemma helt enkelt? Det gick ju över.
Folk satt fast i sina bilar på E4:an så militären fick rycka ut för att undsätta den. Var även en hästtransport som satt fast om jag inte missminner mig.Men då stannar man väl hemma helt enkelt? Det gick ju över.
Fast vad i allsin dar gav de sig ut och körde för? Jag tycker det händer en gång vart tredje år ungefär. "Snälla kör inte bil"Folk satt fast i sina bilar på E4:an så militären fick rycka ut för att undsätta den. Var även en hästtransport som satt fast om jag inte missminner mig.