Vad gör vi? Del CCV

Snöar på rätt bra här med
Det skulle snöa här både i eftermiddag, kväll, natt och i morgon hela dagen. Nu ska det visst snöa i morgon vid 05. Sedan inte mer förrän lite regnblandat på fredag eller om det var torsdag kanske. Märkligt. Vintern verkar ångra sig och velar. Inte mig emot.

Dessutom rapporterade media i början av invasionskriget om mängder av skyddsrum somgjorts om till annat.

Vi hade en rätt lång period när hotet mot Sverige ansågs som i stort sett obefintligt.

En bekant skrattade lite och trodde inte att ryssarna skulle marchera till vår lillaort.
Nä, kanske onte. Men kapa internetkablar i havet, slå ut viktiga datasysten, hacka sig in i viktig infrastruktur etc. Det kan de uppenbarligen
De som fanns i mitt förra lägenhetshus har de dessutom byggt för nödutgångarna som fanns från utsidan. Det är ju himla smart.

:banghead:

Min bonusmamma gick just på en riktigt klassisk scamming. Hon har redan lyckats betala in 3000 kr. Varför, varför frågade hon mig inte innan hon trasslade in sig. Allt som behövdes var 1 minuts googling. Mailade tillbaka att hon inte ska göra något öht mer. Och att hennes pengar är borta för alltid.

Blir så rasande över att de kontaktat min bonusmamma som inte förstår hur lätt det är att bli scammad.

Det skulle snöa här både i eftermiddag, kväll, natt och i morgon hela dagen. Nu ska det visst snöa i morgon vid 05. Sedan inte mer förrän lite regnblandat på fredag eller om det var torsdag kanske. Märkligt. Vintern verkar ångra sig och velar. Inte mig emot.
Så.länge jag slipper ett nytt 98 är jag nöjd :D

Nej fb är idag bara en plattform där det sprids desinformation och reklam. De där vännerna du har är totalt meningslösa och mest till för att reklammakarna ska ha fler vägar in till dig
Jag tycker att FB tuffar på ganska bra. Alla mina intressegrupper är där och hela min svenska familj samt eventuella bekantskaper därifrån. Resten bekymrar mig inte så mycket. :) Tycker inte jag får särskilt mycket random input.

Folk satt fast i sina bilar på E4:an så militären fick rycka ut för att undsätta den. Var även en hästtransport som satt fast om jag inte missminner mig.
Fast vad i allsin dar gav de sig ut och körde för? Jag tycker det händer en gång vart tredje år ungefär. "Snälla kör inte bil"
Folk kör bil.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 198
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 694
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
255
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat