athena_arabians
Trådstartare
Vansinnigt trött på anläggningslistor nu
Vill att det ska bli lunch, då blir det laxwrap!
Oh, laxwrap lär gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vansinnigt trött på anläggningslistor nu
Vill att det ska bli lunch, då blir det laxwrap!
Min erfarenhet är att det vet du inte förrän du ställs där. Kanske är det så att du faktiskt vågar den dagen någon ligger framför dig och behöver hjälp.
Gäller att pumpa in så mycket pengar det bara går i bolaget vet du, och ju större omsättning på friska djur dess mer kassaklirr. Likadant är det ju med fordon, nytt och riktigt gammalt är inga problem med bra försäkringsavtal, mellan 5 och 30 år, då gäller inte det och det och det och det,,,,,Mäh lite överdrivet kanske . 9 år på katt är ju typ 50, så jävla gammalt. Verkligen Fick på mejlen från Agria vi har samlaningsavtal på alla 3 katterna; " tips till dig med äldre djur" handlade om när man måste ta bort djuret...Kan honkatten (och brorsan) få bli tvåsiffrigt först? Och en ynka ålderskrämpa ? Honkatten är som ungdomen själv än och brorsan är med fräsch .
Dom räknas som seniorer vid 8 årMäh lite överdrivet kanske . 9 år på katt är ju typ 50, så jävla gammalt. Verkligen Fick på mejlen från Agria vi har samlaningsavtal på alla 3 katterna; " tips till dig med äldre djur" handlade om när man måste ta bort djuret...Kan honkatten (och brorsan) få bli tvåsiffrigt först? Och en ynka ålderskrämpa ? Honkatten är som ungdomen själv än och brorsan är med fräsch .
Gäller att pumpa in så mycket pengar det bara går i bolaget vet du, och ju större omsättning på friska djur dess mer kassaklirr. Likadant är det ju med fordon, nytt och riktigt gammalt är inga problem med bra försäkringsavtal, mellan 5 och 30 år, då gäller inte det och det och det och det,,,,,
Dom räknas som seniorer vid 8 år
Jag har lärt mig från 11 men okej . Då är människor på 45 med seniorer då. Lite deppigt haha (nä man kan ju inte helt jämföra).
Vi (Dalarna) bokar via 1177, jättesmidigt. Att boka via telefon är ju galet, den tiden är ju bättre använd för de som behöver rådgivning.
Jag har lärt mig från 11 men okej . Då är människor på 45 med seniorer då. Lite deppigt haha (nä man kan ju inte helt jämföra).
Jag har fått lära mig när de fyllt 7 så ska de in på en seniorkoll. Det är några år med Megara innan dess tack och lov. Nikita tog jag in från 8 års ålder. Kände att det var värt det att kolla igenom henne. Det är så jäkla svårt med Megara. De flesta katter kan man ju klämma igenom och se om de reagerar. Megara blir vansinnig så fort hon kommer ur buren. Bara att vaccinera henne blir cirkus. När hon skulle opereras fick hon gabapentin så hon kunde sövas.