Vad gör vi? Del CCIV

Stackars Megara. Jag ser inte så bra, har bara en bordslampa tänd och trodde det var mina mjukisbyxor som låg på golvet bredvid min kontorsstol i min filt. Böjde mig ner för att ta upp dem, och grabbade tag i en förvånad och kränkt katt 😾
Varför inte fler lampor?

Nu är bilen glad igen, efter renoveringen av förgasaren startade den väldigt snabbt trots att flottörhuset var tomt på bränsle efter reparationen och tjyvstannade inte som den brukar, gamla hederliga Volvo B18 kan man lita på i alla väder och dom är lättmekade som få.:)

Den här förbaskade dominoeffekten som kommer när man drar igång ett projekt hemma. Vi skulle få upp en garderob i hallen, så att nu rensar jag i förrådet på vinden. Givetvis. För att..

..när vi ändå ska måla in garderoben i hallen så kan vi lika gärna ta kontoret och lilla vardagsrummet i samma veva. Då kan vi ju lika gärna göra om kontoret till barnrum som vi sagt. Så då måste vi få upp kontoret på vinden och allt på vinden in i förrådet och allt i förrådet upp till skrymslet ovanför vinden.

Givetvis 🙃 😅

Den här förbaskade dominoeffekten som kommer när man drar igång ett projekt hemma. Vi skulle få upp en garderob i hallen, så att nu rensar jag i förrådet på vinden. Givetvis. För att..

..när vi ändå ska måla in garderoben i hallen så kan vi lika gärna ta kontoret och lilla vardagsrummet i samma veva. Då kan vi ju lika gärna göra om kontoret till barnrum som vi sagt. Så då måste vi få upp kontoret på vinden och allt på vinden in i förrådet och allt i förrådet upp till skrymslet ovanför vinden.

Givetvis 🙃 😅
I know that feeling, och det som ska ta en vecka att fixa sträcker sig lätt över ett halvår innan man är i mål. :angel: :laugh:

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
3 677
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 984
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 967
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
77 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka