Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta men jag kan inte låta bli att skratta åt synen jag får framför migStackars Megara. Jag ser inte så bra, har bara en bordslampa tänd och trodde det var mina mjukisbyxor som låg på golvet bredvid min kontorsstol i min filt. Böjde mig ner för att ta upp dem, och grabbade tag i en förvånad och kränkt katt
Ursäkta men jag kan inte låta bli att skratta åt synen jag får framför mig
Hur mycket blodvite uppstod??
Varför inte fler lampor?Stackars Megara. Jag ser inte så bra, har bara en bordslampa tänd och trodde det var mina mjukisbyxor som låg på golvet bredvid min kontorsstol i min filt. Böjde mig ner för att ta upp dem, och grabbade tag i en förvånad och kränkt katt
I know that feeling, och det som ska ta en vecka att fixa sträcker sig lätt över ett halvår innan man är i mål.Den här förbaskade dominoeffekten som kommer när man drar igång ett projekt hemma. Vi skulle få upp en garderob i hallen, så att nu rensar jag i förrådet på vinden. Givetvis. För att..
..när vi ändå ska måla in garderoben i hallen så kan vi lika gärna ta kontoret och lilla vardagsrummet i samma veva. Då kan vi ju lika gärna göra om kontoret till barnrum som vi sagt. Så då måste vi få upp kontoret på vinden och allt på vinden in i förrådet och allt i förrådet upp till skrymslet ovanför vinden.
Givetvis
Jag har också pyjamas, täcke och filt just nuSängläge! Jag har pyjamas, täcke och filt. Barnet klarade inte ens av att ha en T-shirt på sig, och allt som oftast snurrar han av täcket Så olika det kan vara!