Vad gör vi? Del CCXI

Jag har fått svar från företaget dit jag mailade angående en av deras säljare som kontaktade mig och ville veta vilket avtal jag har idag och varför jag inte vill nappa på deras erbjudande. Det är många år sedan jag var kund där och jag blev irriterad när han inte ville fatta när jag svarade honom att mitt nuvarande avtal inte angick honom, så jag avslutade samtalet och sedan mailade företaget och hänvisade till GDPR.

Nu har jag fått svar:
Vi ber så hemskt mycket om ursäkt och förstår att det har skapat frustration.

Vi har tagit bort era kontaktuppgifter från vårt system och våra
säljares listor så att ni inte ska bli kontaktade mer.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Jag ska i fortsättningen praktisera det här för varje oönskat säljsamtal jag får, maila kundtjänst och kräva att de raderar mina kontaktuppgifter när jag inte längre nyttjar deras tjänster. :up:

Fantastiskt gullig bukare kom förbi ikväll med en rygga! Så nu kan jag pröva att använda den när jag hoppar runt.

20250410_203049.webp

Tittar på Svenska fall och funderar på provsvar. Lämnade blodprover i dag för att kolla hur järn osv ligger efter järndroppet för en månad sedan. Hb 127 och järn 17. Ökade från 124 och 9. Känns inte som ett megalyft som det har varit de andra två gångerna. Vad jag egentligen är mer nyfiken på är, hur lång tid ska jag behöva gå innan jag får nytt järn? Jag gissar att jag får ett brev där det står "Dina blodprover ser nu bra ut." Och så gör man inget mer och jag får börja om med att tjata igen. Jag kan ju i och för sig börja tjata redan nu, så slipper det bli att jag går lika länge med brist och är trött, orkeslös, energilös, har hjärtklappning osv.

Varit ute med hundarna på en mycket kort kvällspromenad, men det är den första på över 2,5 vecka. :up:
Alldeles för kort enligt dem, men jag har redan gått så mycket idag att jag inte vill utmana ödet och ligga vaken inatt. Tog värktabletterna i morse och inga igår kväll och tänker inte ta några av dem ikväll heller förutom vanliga acetylsalisyrsyretabletter. Ingen Tradolan/Tramadol mer om jag inte får jätteont. 😀

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 221
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
62 830
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • GHS - dagens dressyr.
  • Bildtråd
Tillbaka