Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en tunn filt och inget täcke. Dessutom 18 grader idag.Sängläge! Jag har pyjamas, täcke och filt. Barnet klarade inte ens av att ha en T-shirt på sig, och allt som oftast snurrar han av täcket Så olika det kan vara!
Med fröer??Igår i blåsten blev det en repris av söndagens ridning; aktivt skrittarbete och lite galoppfattningar och galopp genom lövbädden vid ena långsidan av ridbanan barbacka . Idag kom jag senare till stallet och satte fart och var effektiv och fixade så jag hann ta ut bästa pållan på en skrittur i töm innan det blev helt kolsvart . Passade bra under tömkörningen att testa det ofodrade reflexländtäcket jag köpte på loppisen; bättre än det fodrade när det fortfarande är onödigt varmt . Efteråt var det som alltid lika mysigt att direkt släppa in henne i en färdig box för natten .
Sen hem och koka krämig kräftsoppa till middag och äppelpajen med fröer var redan klar, höstigt gott i oktoberkvällen .
Den här förbaskade dominoeffekten som kommer när man drar igång ett projekt hemma. Vi skulle få upp en garderob i hallen, så att nu rensar jag i förrådet på vinden. Givetvis. För att..
..när vi ändå ska måla in garderoben i hallen så kan vi lika gärna ta kontoret och lilla vardagsrummet i samma veva. Då kan vi ju lika gärna göra om kontoret till barnrum som vi sagt. Så då måste vi få upp kontoret på vinden och allt på vinden in i förrådet och allt i förrådet upp till skrymslet ovanför vinden.
Givetvis
Man måste läsa manualen, det finns sällan logik i var man låser inställningar och är det en 155 så behöver man även ha koll på pilotton.Sitter på bussen hem och läser bruksanvisning till min nyinköpta jaktradio. Det är kanske fusk att läsa manualen men man vill ju i alla fall se ut som att man har koll när man kommer ut i skogen.
Vad tycker du om jobbet?Dags att dra t jobbet! 1.5 vecka på det nya och jag undrar lite hur sakta folk jobbar Men har fått många uppgifter så jag har att göra.
Jag har något liknade på gång här... men kattvinden är iaf klar att fylla med det som är tänkt ska vara där
Men jag kan se min målbild tydligare nu och det kommer att bli så fint
Hoppas att jag är färdig till jul bara