Vad gör vi? Del CCIII

Och hade det stått i rumstemp och inte är skaldjur hade jag ätit det. *har nog stålmage*

Och jag som troligen drabbats av matförgiftning (med kraftiga magsmärtor och kräkningar) vid ett par tillfällen i livet hade troligen tvekat.
Hade det varit något med fisk eller skaldjur i så hade jag definitivt inte ätit.
 
1728459596256.webp

Limited edition
 
Här regnar det lugnt och stilla. Sitter och grubblar över dagen och funderar på att koka lite mer te. Det blev ingen sömn i natt, får se hur länge jag orkar innan jag däckar. Det kommer ju till en punkt när man inte längre är sömnig.
 
Har lite ont i hårbotten men än så länge sitter det kvar. Bikinilinjen friserar däremot sig själv rätt friskt 😂😂
Håret på mitt huvud kom tillbaka. Minns ingen känselsensation när det föll av. Men jag rakade ju bort det tidigt. Det kom få glesa strån under behandlingen så jag rakade huvudet i duschen.

Men håret på armar och ben, eller under armarna återkom inte. Ögonfransarna är lite glesare och ögonbrynen med. Men det finns ju smink.:D

Saknar inte rakningen under armarna och på benen.
Det är bara att åka med under behandlingstiden. Det är övergående. :heart
 
Håret på mitt huvud kom tillbaka. Minns ingen känselsensation när det föll av. Men jag rakade ju bort det tidigt. Det kom få glesa strån under behandlingen så jag rakade huvudet i duschen.

Men håret på armar och ben, eller under armarna återkom inte. Ögonfransarna är lite glesare och ögonbrynen med. Men det finns ju smink.:D

Saknar inte rakningen under armarna och på benen.
Det är bara att åka med under behandlingstiden. Det är övergående. :heart

Ja det här med håret är ju som det är, jag tycker inte det är så jobbigt. Blir inte ledsen om det under armarna inte kommer tillbaka sen. Ska gå på sminkkurs i november (look good feel better), ögonbryn och fransar kommer nog kännas konstigt men jag får öva på sminkandet helt enkelt.

Börjar det trilla mer de här dagarna så kommer peruk-personen raka på fredag ☺️
 
Ännu en middag med helt otroligt kött åts igår, på en liten restaurang driven av en brasiliansk familj. :love:

Inte många knop ska göras idag.
Det blåser massor (även om det är lite sol emellanåt), har inte ens gått upp än.
Severe coastal event warning från kl16 idag, vågor mellan 5-7m med högsta höjd på 11m :eek:
 
Fortsatt ösregn även här. Kommer inte gå ut med hundarna förrän de visar tecken på att behöva det :p Känns skönt med en ledig soffdag, men börjar samtidigt bli lite rastlös och funderar på vad jag ska göra. Kanske skulle ta itu med att försöka sy ett fleecetäcke till ena hunden... Eller så städar jag lite. Fast det görs bäst när jag pratar i telefon med en vän och den vän jag vet att är ledig och talbar idag har nog inte vaknat än. Lyxproblem kanske :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 798
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 022
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp