Och hade det stått i rumstemp och inte är skaldjur hade jag ätit det. *har nog stålmage*Då skulle jag äta maten (stor skillnad mot om den stått i rumstemperatur över natten).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hade det stått i rumstemp och inte är skaldjur hade jag ätit det. *har nog stålmage*Då skulle jag äta maten (stor skillnad mot om den stått i rumstemperatur över natten).
Och hade det stått i rumstemp och inte är skaldjur hade jag ätit det. *har nog stålmage*
Håret på mitt huvud kom tillbaka. Minns ingen känselsensation när det föll av. Men jag rakade ju bort det tidigt. Det kom få glesa strån under behandlingen så jag rakade huvudet i duschen.Har lite ont i hårbotten men än så länge sitter det kvar. Bikinilinjen friserar däremot sig själv rätt friskt
Håret på mitt huvud kom tillbaka. Minns ingen känselsensation när det föll av. Men jag rakade ju bort det tidigt. Det kom få glesa strån under behandlingen så jag rakade huvudet i duschen.
Men håret på armar och ben, eller under armarna återkom inte. Ögonfransarna är lite glesare och ögonbrynen med. Men det finns ju smink.
Saknar inte rakningen under armarna och på benen.
Det är bara att åka med under behandlingstiden. Det är övergående.
Nu kom jag på den ultimata varningsskylten att sätta upp - "Observera - här bor en hund med löss". Jag kan lova att inte en enda hundägare kommer att låta sin hund vidröra din gräsmatta. De kommer att ta långa omvägar kring ditt hus.Sätt upp en skylt om att du använt råttgift på gräsmattan. Eller "varning minor"!
Nu kom jag på den ultimata varningsskylten att sätta upp - "Observera - här bor en hund med löss". Jag kan lova att inte en enda hundägare kommer att låta sin hund vidröra din gräsmatta. De kommer att ta långa omvägar kring ditt hus.