Nu inväntar jag lite provsvar så kan jag få åka hem sedan. Mycket skönt att krisen är över och att jag kan få komma tillbaka till vardagen igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är grym!Fick svar på resterande delar på matteprovet också, en poäng från VG!
Mycket nöjd med att hela provet är godkänt nu.
Tack! Känner mig lite grym på matte just nu.Du är grym!
Fick svar på resterande delar på matteprovet också, en poäng från VG!
Mycket nöjd med att hela provet är godkänt nu.
Eller bara en skylt med dodskalle och "cross bones" med varning gift och texten att "grasmattan ar behandlad"
Samma här. Jag har velat hela dagen mellan att vara tacksam för att jag slängde täcken på hästarna i morse och att tycka synd om dem för att de går med täcken...Här är vädret väldigt nyckfullt idag, på fm var det grått o trist,sen blev det lite bättre i typ 40 min o sen ramlade hela himlens innehåll ner över oss o nu lyser solen och +14 grader, bestäm sig för guds skull, så jag vet vad jag ska o kan göra.
Då är det ju fantastiskt att det ligger på 9.1!Funderar på om jag ska försöka äta något. Mår illa. BS ligger lite högt 9.1 eftersom jag inte tagit insulin sedan i går kväll i samband med middag.
Inte jag heller egentligen, men jag har inga problem med att någon som går förbi hivar lite sopor i min tunna om den ändå står ute för hämtning nästa morgon.Och jag skulle aldrig få för mig att lägga mina sopor i någon annans soptunna... Tack och lov har vi inte det problemet här utan våra tunnor står ute hela tiden .