Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förvånansvärt uppfriskande.

IMG_8356.webp

Ruskväder ute så liten brasa; inte för mycket för sambon som är inne på fjärde dagen med feber...Blött ute idag tycker de båda katterna; honkatten har varit ute men också sovit inne en lång stund och ungkatten som absolut ville ut fick följa med till boden och hämta hö till kaninerna och han ångrade sig och tyckte matte var förjävlig som inte lät honom ångra sig och gå in direkt, blött om tassarna ju! 🤣.

Eller bara en skylt med dodskalle och "cross bones" med varning gift och texten att "grasmattan ar behandlad":devil:

Nar vi bodde i Florida behandlades grasmattan (med langa mellanrum) for sluggs och skadeinsekter och da satte "behandlarna" upp en skyllt. Sonen tog ratt pa en skyllt och satte upp den igen sa fort nagon slappte upp en hund pa var grasmatta. Mycket effektivt :angel: :D

Här är vädret väldigt nyckfullt idag, på fm var det grått o trist,sen blev det lite bättre i typ 40 min o sen ramlade hela himlens innehåll ner över oss o nu lyser solen och +14 grader, bestäm sig för guds skull, så jag vet vad jag ska o kan göra.
Samma här. Jag har velat hela dagen mellan att vara tacksam för att jag slängde täcken på hästarna i morse och att tycka synd om dem för att de går med täcken... 😜

Funderar på om jag ska försöka äta något. Mår illa. BS ligger lite högt 9.1 eftersom jag inte tagit insulin sedan i går kväll i samband med middag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
482
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 032
Senast: Scata
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
6
· Visningar
510
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Galoppera