Vad gör vi? Del CCIII

Förvånansvärt uppfriskande.

IMG_8356.webp
 
Ruskväder ute så liten brasa; inte för mycket för sambon som är inne på fjärde dagen med feber...Blött ute idag tycker de båda katterna; honkatten har varit ute men också sovit inne en lång stund och ungkatten som absolut ville ut fick följa med till boden och hämta hö till kaninerna och han ångrade sig och tyckte matte var förjävlig som inte lät honom ångra sig och gå in direkt, blött om tassarna ju! 🤣.
 
Här är vädret väldigt nyckfullt idag, på fm var det grått o trist,sen blev det lite bättre i typ 40 min o sen ramlade hela himlens innehåll ner över oss o nu lyser solen och +14 grader, bestäm sig för guds skull, så jag vet vad jag ska o kan göra.
 
Här är vädret väldigt nyckfullt idag, på fm var det grått o trist,sen blev det lite bättre i typ 40 min o sen ramlade hela himlens innehåll ner över oss o nu lyser solen och +14 grader, bestäm sig för guds skull, så jag vet vad jag ska o kan göra.
Samma här. Jag har velat hela dagen mellan att vara tacksam för att jag slängde täcken på hästarna i morse och att tycka synd om dem för att de går med täcken... 😜
 
Funderar på om jag ska försöka äta något. Mår illa. BS ligger lite högt 9.1 eftersom jag inte tagit insulin sedan i går kväll i samband med middag.
 
Idag blev det potatismos på de sista potatisarna, pizzasallad på det som var över av kålhuvudet samt de sista köttbullarna i paketet i frysen. Det blev en god middag och jag fick "städat ut" en massa slattar innan de blev dåliga :) ! Nu har jag precis svängt ihop en deg till wienerstänger. Mat- och bakväder helt enkelt :) !
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 581
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 800
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 023
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp