Vad gör vi? Del CCIII

Äter rostmacka med mango curd och dricker mjölk efter en lyckad ridlektion samt efterföljande dusch. Nu är både kroppen och knoppen alldeles slut efter en bra men intensiv dag, så det ska bli skönt att sova om nån halvtimme eller så :sleep:
 
Har ingen aning om hur länge jag varit uppe men det börjar lida mot 43 timmar. Och jag är inte ens trött än mindre sömnig. Hmm.
 
Det var tio i två idag. Så det verkar bara vara 40 timmar. Mea culpa att jag tog fel på tre timmar. Men är lite snurrig.
Man blir lite snurrig efter så många timmar vaken. Jag var vaken över tre dygn för något år sen och då började jag känna mig rejält märklig.

Men lägg dig i sängen. Kanske somnar du, eller får iaf någon sorts vila. :) Slumrar korta stunder eller så.
 
Ligger med öppen balkongdörr och lyssnar på regnet utanför. Är tydligen 6 grader ute men jag hade kunnat sova utanför, så varmt inne trots avstängda element. Kanske aktuellt senare? 🤔

På måndag byter jag lägenhet och på onsdag, senast, kör jag ner för att tömma det sista(?) i huset. @Scata är du beredd med stor buffé när jag passerar? Jag tror det passar bättre på vägen ner än upp, om jag inte kör över natten redan på tisdag. 😅
 
Kan inte sova. Har legat och vridit och vänt på mig sen klockan åtta.. Då var jag trött och sov typ en halvtimme, men nu.. Fortfarande trött men kan inte somna. Lilleman snarkar gott i sin säng i varje fall. Alltid nåt.

Sist jag pratade med psyk erbjöd läkaren sömnmedel. Det vågar jag inte ta. De jag testat som funkat här jag blivit så fipplig dagen efter av. Känns inte speciellt lämpligt med bebis hemma..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 600
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 803
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp