Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var tio i två idag. Så det verkar bara vara 40 timmar. Mea culpa att jag tog fel på tre timmar. Men är lite snurrig.
Man blir lite snurrig efter så många timmar vaken. Jag var vaken över tre dygn för något år sen och då började jag känna mig rejält märklig.

Men lägg dig i sängen. Kanske somnar du, eller får iaf någon sorts vila. :) Slumrar korta stunder eller så.

Ligger med öppen balkongdörr och lyssnar på regnet utanför. Är tydligen 6 grader ute men jag hade kunnat sova utanför, så varmt inne trots avstängda element. Kanske aktuellt senare? 🤔

På måndag byter jag lägenhet och på onsdag, senast, kör jag ner för att tömma det sista(?) i huset. @Scata är du beredd med stor buffé när jag passerar? Jag tror det passar bättre på vägen ner än upp, om jag inte kör över natten redan på tisdag. 😅

Kan inte sova. Har legat och vridit och vänt på mig sen klockan åtta.. Då var jag trött och sov typ en halvtimme, men nu.. Fortfarande trött men kan inte somna. Lilleman snarkar gott i sin säng i varje fall. Alltid nåt.

Sist jag pratade med psyk erbjöd läkaren sömnmedel. Det vågar jag inte ta. De jag testat som funkat här jag blivit så fipplig dagen efter av. Känns inte speciellt lämpligt med bebis hemma..

Vaknade och fastnade på insta med Milton-uppdateringar. Ska inte klaga på enbart regn, jag behöver inte fläta in infobrickor i manen på min häst och hoppas på att han överlever om han kommer lös :cry: har ont i magen för de djur och människor som inte kan evakueras.

Jag hittade inte min klotång, fick ta bort en massa hyllplan och gräva runt efter den andra klotången. Naturligtvis hittade jag den första så fort jag fiskat fram den andra. Nåja, nu har jag en i reserv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
482
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 032
Senast: Scata
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
6
· Visningar
510
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama