Vad gör vi? Del CCIII

Orkar nog inte försöka vända tillbaka dygnet efter att ha varit uppe i alldeles för många timmar. Ska följ @kma råd och gå och lägga mig och vila. Förhoppningsvis slocknar jag.

Natti, natti.
 
Har legat och läst ett tag nu surfar jag runt till klockan ringer. Varför ska jag vakna så tidigt? Snälla kropp skärp dig. Är morgonpigg brukar vakna strax innan klockan men på sista tiden ofta vaknat långt innan klockan.
 
Ska gå upp (eller tekniskt sett ner) och duscha. Snart.

Idag är det blodprov, seminarie, häng på jobbet och kanske en utflykt på kvällen.
 
Började dagen med att katten satt på trappan och "ylade" i regnet (han kommer och möter mig nästan varje morgon när jag går ut). Hunden hörde, trängde sig förbi mig och jagade katten genom hela trädgården i ösregnet... :cautious: Jag tror att det har hällregnat hela natten. Och förväntas väl göra det hela dagen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 605
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 804
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp