Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du skulle nog gjort det redan Igår kväll.... ligg still och blunda så somnar du.Orkar nog inte försöka vända tillbaka dygnet efter att ha varit uppe i alldeles för många timmar. Ska följ @kma råd och gå och lägga mig och vila. Förhoppningsvis slocknar jag.
Natti, natti.
Jag har bara typ nästan dygnet 1 ggn i mitt liv...@dobbis hur många timmar är det nu? Jag har tappat räkningen och du har koll.
Jag har haft två dygn utan sömn. Första natten kunde jag inte sova pga kärleksbekymmer, nästa natt var jag på fest istället för att vara hemma där kärleksbekymret fanns. Och på festen hittade jag ännu ett kärleksbekymmer så det blev ingen sömn då heller.Jag har bara typ nästan dygnet 1 ggn i mitt liv...
Men varför är det ens viktigt? Gå o lägg dig.@dobbis hur många timmar är det nu? Jag har tappat räkningen och du har koll.
Tyst stör henne inte förhoppningsvis sover hon nu. Vi får vara tysta och viska lite......Men varför är det ens viktigt? Gå o lägg dig.
Ja du skulle nog gjort det redan Igår kväll.... ligg still och blunda så somnar du.
Jag har dygnat (och längre) några gånger i livet. Jag har haft problem med sömnen i perioder, särskilt i tonåren. Är jag vaken så länge, så är det inte "bara att lägga mig ner och blunda tillräckligt länge så somnar jag". Jag kommer förbi det där stadiet av trötthet om jag pushar tillräckligt. Till slut kommer sömnen, så klart, men det är mer att jag däckar skulle jag säga. (Därför skulle jag inte ge mig på att dygna numera. I tonåren fungerade jag ändå, de tillfällen det blev, men det skulle jag absolut inte göra nu - och det skulle ta alldeles för lång tid att återhämta mig efteråt.)
Jag har dygnat ett antal gånger pga jobb (geolog och frilansfilmare). Det som funkar för mig är att verkligen lägga mig i sängen och tvinga mig att ligga kvar trots att jag känner mig "pigg och vaken". Ingen skärm etc utan verkligen bara ligga där tills en somnar.