Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår jag. Tycker alltid synd om våra groundskeepers som strimmar gräset runt hotellet. Inte bara en gång de fått en överrskning i fejset.
Det där med att plocka upp i påse och sedan lämna påsen i naturen är så urbota dumt - och så vanligt!
Live streamar Milton. @hastflicka om du har vänner i Florida hoppas jag de evakuerade? Eller bor i delar av Florida som inte påverkas.
Så fina, passade dig så himla bra!Hämtat ut mina nya glasögon och jag är så himla nöjd. Framförallt så ser jag världen mycket tydligare och jag kan äntligen slappna av i ögonen. Kanske slipper jag huvudvärk nästan varje dag nu?
Visa bifogad fil 154736
Hojta om du vill att jag ska be min man titta på det, han är van surfare och har tillgång till massor av data genom betalversionen av Surfline så han bör kunna ge er ett hum om vad/var/när som kan tänkas vara rimligtCyklat till Carcavelos idag, vi tänkte hyra brädor och surfa (första gången för mig!). Surfline sa snälla och bra vågor.
Tji fick vi, helt rödflaggad strand och monstervågor
Nåja. Har en vecka på oss att prova!
Så nu sitter vi med lite sangria och funderar över livet. Ska nog testa en krabb- och skaldjursrestaurang till lunch som blivit rekommenderad!
Sen tillbaka till Cascais och se om det iaf finns någon gulflaggad strand där att bada vid.
Wow vad snygg(a)!Hämtat ut mina nya glasögon och jag är så himla nöjd. Framförallt så ser jag världen mycket tydligare och jag kan äntligen slappna av i ögonen. Kanske slipper jag huvudvärk nästan varje dag nu?
Visa bifogad fil 154736
Tack!Så fina, passade dig så himla bra!
Tack!Hojta om du vill att jag ska be min man titta på det, han är van surfare och har tillgång till massor av data genom betalversionen av Surfline så han bör kunna ge er ett hum om vad/var/när som kan tänkas vara rimligt
Wow vad snygg(a)!