Hämtat ut mina nya glasögon och jag är så himla nöjd. Framförallt så ser jag världen mycket tydligare och jag kan äntligen slappna av i ögonen. Kanske slipper jag huvudvärk nästan varje dag nu?
Visa bifogad fil 154736
Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hämtat ut mina nya glasögon och jag är så himla nöjd. Framförallt så ser jag världen mycket tydligare och jag kan äntligen slappna av i ögonen. Kanske slipper jag huvudvärk nästan varje dag nu?
Visa bifogad fil 154736
Och vädret är självklart ditt fel?Katten vill gå ut... jädrar vad hon kommer att ångra sig med tanke på vädret!
Jättevanligt här i UK. Så otroligt dumt!Det dar med att lamna ihopknutna bajspasar efter vagen eller inkastade i skogen har jag bara sett i Sverige. Det ar verkligen ett ofog och jag forstar inte alls vad folk tanker pa.
Höstlovet här är sen bra många år tillbaka lagt så de som går i skola ska kunna vara med på älgjakt utan att behöva ta ledig. Därav älglov.Älglov var nytt för mig, hört att höstlovet här förr kallades potatislov
Höstlovet här är sen bra många år tillbaka lagt så de som går i skola ska kunna vara med på älgjakt utan att behöva ta ledig. Därav älglov.
Absolut! Onsdagar är jag ju ledig dessutom.På måndag byter jag lägenhet och på onsdag, senast, kör jag ner för att tömma det sista(?) i huset. @Scata är du beredd med stor buffé när jag passerar? Jag tror det passar bättre på vägen ner än upp, om jag inte kör över natten redan på tisdag.
Hojta om du vill att jag ska be min man titta på det, han är van surfare och har tillgång till massor av data genom betalversionen av Surfline så han bör kunna ge er ett hum om vad/var/när som kan tänkas vara rimligt
Vi klippte oss i helgen. Sambons jobbarkompis sa inte nog att du klippte dig du klippte kärringa också...Tack!
Måste dock klippa mig snart, håret tar över mig.
Självklart!!Och vädret är självklart ditt fel?
Och vädret är självklart ditt fel?
Och vädret är självklart ditt fel?