Vad gör vi? Del CCIII

På måndag byter jag lägenhet och på onsdag, senast, kör jag ner för att tömma det sista(?) i huset. @Scata är du beredd med stor buffé när jag passerar? Jag tror det passar bättre på vägen ner än upp, om jag inte kör över natten redan på tisdag. 😅
Absolut! Onsdagar är jag ju ledig dessutom.
Enda abret är om maken fortfarande är sjuk, men det återkommer vi om :up:
 
Hojta om du vill att jag ska be min man titta på det, han är van surfare och har tillgång till massor av data genom betalversionen av Surfline så han bör kunna ge er ett hum om vad/var/när som kan tänkas vara rimligt :)

Det vore väldigt snällt! :love:
Carcavelos är nog den strand vi vet var/hur man hyr surfbrädor vid. Eller norrut från Cascais kanske? Men som sagt, vi har inte mycket koll 😅

Kan surfa till onsdag kväll 🥳
 
När jag är klar med akvarium och dusch, så ska jag rensa svampen från i tisdags
Blev inte så mkt. Kanske 2 liter trattisar och En guling
 
Som sagt var; rejält blött idag med så när jag kom till stallet några minuter före 17 gick hästarna i slänten och betade. Jag stannade och ropade hej på er varpå bägge hästarna tittade upp och tyckte ÄÄÄÄÄNTLIGEN och for i en rejält snabb galopp upp till grinden 😅. Körde bort och skyndade mig tillbaka med grimmorna och grimskaft och då plötsligt var de bakom kullen och kom sen i en ännu snabbare galopp uppför slänten till grinden igen; dundrade i marken 😄😍 och klafsade lite lätt om hovarna 😅.
Fjordfröken fick mellanlanda i spolspiltan som hon steppade runt lite i eftersom hon ju ville in i boxen; hon ju var ordentligt lerstänkt inte minst under buken från leran vid grinden (den borstade jag bort så hon uppskattade ju inte att mellanlanda på stallgången med 🤣).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 619
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp