Vad gör vi? Del CCIII

Middagen ar avaten ... en "bacon varmkorv" med ett glas vin till. Sicken delicatess.:D Nu har jag landat har efter att ha matat hundar, studerat Emma-Sue's zoomisar och pampered Princess Diva.
jag tanker sticka nagra varv, kolla lite mer pa olika garn, och titta lite mer pa Kutovakika. Hon inte bara haller stickorna som normalt folk, utan har ocksa en hel massa riktigt bra designs som jag gillar.
 
Ska vara själv med onge hela helgen. Maken ska anordna sm i nån modellflyggren som jag glömt namnet på. F3B, F3F eller F3J är det. De ska flyga snabbt mellan två stolpar typ. Får väl hoppas att vädret är med dem så det blir tävling.

Ska till veterinären med lillkatten. Vaccinering del två.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 630
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp