Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Middagen ar avaten ... en "bacon varmkorv" med ett glas vin till. Sicken delicatess.:D Nu har jag landat har efter att ha matat hundar, studerat Emma-Sue's zoomisar och pampered Princess Diva.
jag tanker sticka nagra varv, kolla lite mer pa olika garn, och titta lite mer pa Kutovakika. Hon inte bara haller stickorna som normalt folk, utan har ocksa en hel massa riktigt bra designs som jag gillar.

Ska vara själv med onge hela helgen. Maken ska anordna sm i nån modellflyggren som jag glömt namnet på. F3B, F3F eller F3J är det. De ska flyga snabbt mellan två stolpar typ. Får väl hoppas att vädret är med dem så det blir tävling.

Ska till veterinären med lillkatten. Vaccinering del två.

Har satsat på min sömn de senaste dagarna, ändå vill min hjärna väldigt gärna gå och lägga sig just nu :cautious:
Men jag känner mig rätt pigg. Hoppas på en trevlig fredag och att jag kan smyga iväg lite tidigare.

Kompisen ska sövas i dag för gastroskopi och jag försöker peppa henne via gulliga meddelanden var tionde minut. Målet är att hon ska bli trött på mig och glömma att hon är rädd :angel::rofl:

Sov till 8:30 idag också, ca 10 h.
Sitter med kaffekoppen och Hudson och Rex och gruvar mig för dagens joggingrunda. Latmasken är en stark jäkel men jag är starkare.😉

Både mitt fotbollslag och innebandylag kommer nog läggas ner i vinter. Funderar på vad jag ska göra då. Leta upp nåt annat lag, bli tränare? Kan inte släppa det helt för då tror jag att både min fysiska hälsa o psykiska hälsa dalar. Sen borde jag ta hem häst nummer 3, hur mycket hinner jag utöver 3 hästar? Och en hund. Nytt jobb med pendling 8 mil om dagen. Det är vad jag gör nu. Funderar.

Jag är trött!
20241011_091923.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
482
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 032
Senast: Scata
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
6
· Visningar
508
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna