Vad gör vi? Del CCIII

Doktorn tycker jag tolererade dosen så bra så till nästa omgång höjer han dosen 20%. Och säger att jag kommer känna det. Skojigt.

Kirurgen ringde också och berättade att jag har cancergen BRCA2 så det kommer bli större operation sen (dvs dubbel mastektomi och så kommer de ta bort äggstockarna och äggledarna).

Kommer bli en lång senvinter/vår.
 
Olyckor händer :heart Ibland har en helt enkelt otur. Det viktiga är att människor/djur klarade sig, allt annat är bara saker.

/hon som kvaddat en bil samt tappat ett släp
Det var ett tomt släp tack och lov. Tror inte ett djur hade klarat den resan som släpet gjorde när det släppt särskilt bra...

Jag börjar lugna mig nu i takt med att alla frågor löser sig men det kommer nog ta ett tag innan jag slutar undra om det var jag som inte kopplade ordentligt, om kulhandsken var sliten eller om det var något annat som var orsaken...
 
Skriver på inlämningsuppgift. Så trött, men jag måste bli klar med den idag så jag slipper sitta hela helgen och skriva. På måndag ska den vara inne. Det var mer utmanande än jag trodde att skriva på akademisk nivå
 
Det var ett tomt släp tack och lov. Tror inte ett djur hade klarat den resan som släpet gjorde när det släppt särskilt bra...

Jag börjar lugna mig nu i takt med att alla frågor löser sig men det kommer nog ta ett tag innan jag slutar undra om det var jag som inte kopplade ordentligt, om kulhandsken var sliten eller om det var något annat som var orsaken...
Tips från coachen, känn alltid efter så klacken ligger runt kulan, är nåt slitet eller kärvar kan låsbygeln gå ner men klacken vara kvar uppe.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
541
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 637
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 812
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp