Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej och du vet ju inte hur han skött smörjning och service heller, saker kan hända, så är det bara.Nja, jag vill inte kasta skugga på ägaren när jag inte vet vad som hände...
Försök att vara stolt över allt du har lyckats med.Känner mig allmänt stressad över skolan och börjar få lite ångest över det. Men nu har Björn vaknat så det ger tröst i att se hur han grejar runt och göra hamstersaker. Det är mysigt med djur, hur små de än är.
Tack.Försök att vara stolt över allt du har lyckats med.
Och kom ihåg att jorden inte går under om du skulle misslyckas tillfälligt.
Din hälsa är det viktigaste!
När man är trött har man ofta tunn hud och tankar man inte har annars kan dyka upp.Tack.
Försöker tänka så. Känner mig bara så himla trött. Så ska nog prioritera vila ikväll och ta nya tag imorgon.
Min kompis rycker alltid ordentligt efter att ha kopplat. De lastade ponnyn och åkte på tävling. Sista svängen, som gick långsamt pga små vägar och skarp sväng, kände hon ett konstigt ryck och släpet släppte. Tur att det gick så sakta! Ponnyn lastades ur och släpet sattes fast, men de vågade inte köra häst i släpet innan de bytt kulhandske. Så olyckor kan ske även när man gör allting rätt!
Kastanjer får mig numera att tänka på en dansk serie vid namn Kastanjemannen.... En bra serie dock, men kanske inte allt för trevlig då den handlade om mord. Tips för den som känner för lite höstmys!Fredagkväll. Tända ljus. En bra serie på tv:n. Ett glas bättre rödvin bredvid mig. Kastanjer som rostas i ugnen (här får jag verkligen anstränga mig för att inte börja nynna på en viss julsång). Lugn.
Är nu bokstavligt mellan två jobb.