Vad gör vi? Del CCIII

Stressar ner med en kopp te innan ögonen går kors. Den här veckan blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Men vi överlever.

Idag kollade vi in lägenheten och toaletten och allt i badrummet är borttaget... konstig känsla.

Halle skötte sig exemplariskt idag, han trivs otroligt bra i bettlöst och jag med. Så skönt för oss båda två 🙌 Galoppskänkeln sätter sig bättre och bättre.

Nu blir det te och snart sova gott. 🙈
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Funkar inte här... Ett antal felnavlade hundägare lägger i oknutna bajspåsar i soptunnorna om de står ute vid vägen :yuck:
Det har jag aldrig sett som ett problem ifall det skulle hända (jag skulle nog inte märka det), soptunnan ska ju ändå tömmas och är full av skit liksom. :D Hellre i min tunna än att det ligger kvar någonstans.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 547
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 794
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp