Inte alls upphetsad över Kirk kanske glad att jag slutat jobbet då och behöver rodda med detVi har ju Kirk som är nästan lika upphetsande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alls upphetsad över Kirk kanske glad att jag slutat jobbet då och behöver rodda med detVi har ju Kirk som är nästan lika upphetsande.
Vad blir det gör nytt jobb?Inte alls upphetsad över Kirk kanske glad att jag slutat jobbet då och behöver rodda med det
Jag ligger redan i sängen jag... det är skillnad på olika
Jag har tömning varannan torsdag. Ställer ut den kanske en gång i månaden. Men för att inte glömma så ställer jag ofta ut den redan på typ tisdag.
Det har jag aldrig sett som ett problem ifall det skulle hända (jag skulle nog inte märka det), soptunnan ska ju ändå tömmas och är full av skit liksom. Hellre i min tunna än att det ligger kvar någonstans.Funkar inte här... Ett antal felnavlade hundägare lägger i oknutna bajspåsar i soptunnorna om de står ute vid vägen
Kan inte sova
Jag ligger redan i sängen jag... det är skillnad på olika
Och jag skulle aldrig få för mig att lägga mina sopor i någon annans soptunna... Tack och lov har vi inte det problemet här utan våra tunnor står ute hela tiden .Det har jag aldrig sett som ett problem ifall det skulle hända (jag skulle nog inte märka det), soptunnan ska ju ändå tömmas och är full av skit liksom. Hellre i min tunna än att det ligger kvar någonstans.
Det är nog ingen fara. Vi hade yoghurt framme igår på dagen.Uppe och det regnar massor! Glömde min mat framme igår kväll och osäker om jag kan äta den. Köper nog mat istället men det är också jobbigt. Och dyrt
Allt känns bara jobbigt just nu. Men får träffa min fina vän idag i alla fall, efter tre veckor isär
Hur länge stod maten framme? Om du menar hela natten så hade jag absolut inte chanstat på att äta den.Uppe och det regnar massor! Glömde min mat framme igår kväll och osäker om jag kan äta den. Köper nog mat istället men det är också jobbigt. Och dyrt
Allt känns bara jobbigt just nu. Men får träffa min fina vän idag i alla fall, efter tre veckor isär
Hamnade på sjukhuset inatt. Extremt less på mig själv.
Man kan tycka att det är vanligt vett att inte göra det.Och jag skulle aldrig få för mig att lägga mina sopor i någon annans soptunna... Tack och lov har vi inte det problemet här utan våra tunnor står ute hela tiden .