Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stressar ner med en kopp te innan ögonen går kors. Den här veckan blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Men vi överlever.

Idag kollade vi in lägenheten och toaletten och allt i badrummet är borttaget... konstig känsla.

Halle skötte sig exemplariskt idag, han trivs otroligt bra i bettlöst och jag med. Så skönt för oss båda två 🙌 Galoppskänkeln sätter sig bättre och bättre.

Nu blir det te och snart sova gott. 🙈

Har börjat ställa min klocka på 05.30 så nu njuter jag av en kopp kaffe i lugnet. Barnen ska snart väckas men jag njuter en stund till. Ännu en hektisk dag där jag får duscha på min lunch eftersom tidsschemat är pressat till max

Uppe och det regnar massor! Glömde min mat framme igår kväll och osäker om jag kan äta den. Köper nog mat istället men det är också jobbigt. Och dyrt :meh:
Allt känns bara jobbigt just nu. Men får träffa min fina vän idag i alla fall, efter tre veckor isär ❤️

Det har jag aldrig sett som ett problem ifall det skulle hända (jag skulle nog inte märka det), soptunnan ska ju ändå tömmas och är full av skit liksom. :D Hellre i min tunna än att det ligger kvar någonstans.
Och jag skulle aldrig få för mig att lägga mina sopor i någon annans soptunna... Tack och lov har vi inte det problemet här utan våra tunnor står ute hela tiden :) .

Uppe och det regnar massor! Glömde min mat framme igår kväll och osäker om jag kan äta den. Köper nog mat istället men det är också jobbigt. Och dyrt :meh:
Allt känns bara jobbigt just nu. Men får träffa min fina vän idag i alla fall, efter tre veckor isär ❤️
Det är nog ingen fara. Vi hade yoghurt framme igår på dagen.

Hur länge stod maten framme? Om du menar hela natten så hade jag absolut inte chanstat på att äta den.

Och jag skulle aldrig få för mig att lägga mina sopor i någon annans soptunna... Tack och lov har vi inte det problemet här utan våra tunnor står ute hela tiden :) .
Man kan tycka att det är vanligt vett att inte göra det.
Jag har någon som lägger sitt bajs i fel fack i tunnan, oftast bland kartongen. Oknuten påse. Det är så illa att sopgubben har sagt till oss om det och vi har fått en "felsorteringsvarning" av renhållaren..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
482
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 032
Senast: Scata
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
6
· Visningar
510
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama