Känner mig så orimligt stolt när jag precis bytte en glödlampa hemma - med en lampa jag redan hade i ett skåp! #vuxenpoäng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det dåligt väder någon dag kan jag varmt rekommendera Lissabons oceanarium, det var väldigt välgjort och informativt!Ligger på stranden.
Det är sol!! (Nåja, till och från)
Roar mig med att fråga chatGPT om rekommendationer på alla sorters restauranger jag kan tänkas bli sugen att äta på
Åh, honom hade jag nöjet att se live för några månader sedan. Grät både en och två gånger! Primavera är min favoritlåt
När ljud talar och berättar för sig själv utan ord, och jag är helt såld och inte vill göra annat än att lyssna.
Min mat stod och blev kall och jag glömde att äta
Det måste ha varit en underbar upplevelse! Att höra honom på Youtube och se honom där är otroligt bara det. Jag tror denna är min favorit men nästan alla är det, han är SÅ väldigt bra!Åh, honom hade jag nöjet att se live för några månader sedan. Grät både en och två gånger! Primavera är min favoritlåt
Jag har tömning varannan torsdag. Ställer ut den kanske en gång i månaden. Men för att inte glömma så ställer jag ofta ut den redan på typ tisdag.Fast jag kom iaf ihåg att rulla ut soptunnan... överfull. Jag glömde det förra hämtningen... Det känns lite riskabelt att ha tömning på en måndag
Jag äter helst min soppa ur en JÄTTEstor temugg. Men med sked då...Jag smuttar på en mugg soppa (är det bara jag som tycker att soppa smakar som allra bäst i mugg, jämfört med skål?) och försöker finna motivationen att ta tag i lite jobb som jag inte fick gjort tidigare idag. Brukar försöka låta bli att jobba såhär sent på kvällen, men jag skulle verkligen behöva få den här saken gjord... Vill inteee!
Vi såg inga jägare. Var i Vattholma och Länna skogenJo, det är jaktstart idag. Vi får inte rida ut.
Jag ligger redan i sängen jag... det är skillnad på olikaHar jobbat, varit i stallet och duschat inklusive tvättat håret. Nu ska jag bestämma mig för om jag ska koka ris eller pasta. Sen äta kvällsmat, föna och rulla håret samt borsta tänderna innan läggdags.
Ligger i sängen här med.Jag ligger redan i sängen jag... det är skillnad på olika
Äter knäckemacka med salami och ska sedan borsta tänder och krypa i säng. Måste ju fylla min lilla mage så jag inte vaknar mitt i natten vrålhungrig, gör det ibland och det är jättejobbigt, när man vaknar vrålhungrig mitt i natten blir det svårt att äta nyttigtJag ligger redan i sängen jag... det är skillnad på olika
Följer hurricane Milton