Vad gör vi? Del CCIII

Ligger på stranden.
Det är sol!! (Nåja, till och från)

Roar mig med att fråga chatGPT om rekommendationer på alla sorters restauranger jag kan tänkas bli sugen att äta på :D
Blir det dåligt väder någon dag kan jag varmt rekommendera Lissabons oceanarium, det var väldigt välgjort och informativt!
 

När ljud talar och berättar för sig själv utan ord, och jag är helt såld och inte vill göra annat än att lyssna.

Min mat stod och blev kall och jag glömde att äta :D
Åh, honom hade jag nöjet att se live för några månader sedan. Grät både en och två gånger! Primavera är min favoritlåt :)
 
Jag smuttar på en mugg soppa (är det bara jag som tycker att soppa smakar som allra bäst i mugg, jämfört med skål?) och försöker finna motivationen att ta tag i lite jobb som jag inte fick gjort tidigare idag. Brukar försöka låta bli att jobba såhär sent på kvällen, men jag skulle verkligen behöva få den här saken gjord... Vill inteee!
 
Åh, honom hade jag nöjet att se live för några månader sedan. Grät både en och två gånger! Primavera är min favoritlåt :)
Det måste ha varit en underbar upplevelse! Att höra honom på Youtube och se honom där är otroligt bara det. Jag tror denna är min favorit men nästan alla är det, han är SÅ väldigt bra!
 
Ätit en något underligt komponerat middag. Gravad lax på hårt bröd med gravlaxsås och något jag tror var en stir fry som jag hittade i frysen och inte visste vad det var.
 
Jag smuttar på en mugg soppa (är det bara jag som tycker att soppa smakar som allra bäst i mugg, jämfört med skål?) och försöker finna motivationen att ta tag i lite jobb som jag inte fick gjort tidigare idag. Brukar försöka låta bli att jobba såhär sent på kvällen, men jag skulle verkligen behöva få den här saken gjord... Vill inteee!
Jag äter helst min soppa ur en JÄTTEstor temugg. Men med sked då... :)
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Några diskussioner ute tog mer än de brukar på mig idag. Det är inte personligt och jag tar det heller inte så, inte heller hotfullt eller så, utan det tog bara en väldig massa energi av olika skäl. Det ska bli väldigt väldigt skönt att komma hem. Det finns absolut nackdelar med att pendla, men ibland känns det också himla skönt att få lite distans (fysiskt) till arbetet.
 
Hade ju tänkt ett pass i hoppsadeln på ridbanan efter att ha fixat boxen men kände inte mig tillräckligt pigg och fräsch; lite uschlig (rivig i halsen men dem kan ju bero på att jag tydligen snarkade så dant att jag väckte stackars sambon 😆) så valde barbacka istället och varierade mellan att skrittarbeta aktivt och bara mysa med och så ett gäng galoppfattningar; härligt att galoppera igen😍 och härlig stund på hästryggen som gjorde gott 🥰.
Nu ska jag strax ut i regnet och åka tillbaka och kvällsfodra; känns så skönt att de har det bra i sina boxar när regnet beräknas hålla på hela natten 🥰.
 
Har jobbat, varit i stallet och duschat inklusive tvättat håret. Nu ska jag bestämma mig för om jag ska koka ris eller pasta. Sen äta kvällsmat, föna och rulla håret samt borsta tänderna innan läggdags.
 
Jag ligger redan i sängen jag... det är skillnad på olika :D
Äter knäckemacka med salami och ska sedan borsta tänder och krypa i säng. :) Måste ju fylla min lilla mage så jag inte vaknar mitt i natten vrålhungrig, gör det ibland och det är jättejobbigt, när man vaknar vrålhungrig mitt i natten blir det svårt att äta nyttigt ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 538
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 794
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp