Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det finns ett kul-konto.Dyr vecka, laga bilen för 6000 och en veterinärräkning på 3000, plus återbesök om en månad får nalla från kul-kontot
Jodå, det är ingen ekonomisk katastrof, bara tråkiga utgifterSkönt att det finns ett kul-konto.
Vet känslan.Jodå, det är ingen ekonomisk katastrof, bara tråkiga utgifter
Jag har kört 2km. Nu är vänster bak tomt på luft. Stabilt. Så jag ringde assistansförsäkringen som ingick vid servicen (förra årets gäller rent tekniskt). Så nu står bilen vid en laddare och jag dricker te i väntan på bärgare.
Egentligen orkar jag inte. Men vad är valet?
Var inte för hård mot dig själv! Du rår ju inte för det. Och det är mycket som du har klarat.Fick panikångest inne på toaletten på skolan, så åkte hem vid lunch. Inte så bra. Less på den jäkla ångesten som förstör så mycket.
Lyckas inte hantera den så bra heller.
Så nu är jag hemma och vilar, ska sedan sätta mig och göra beräkningar hela eftermiddagen.
Tack! Försöker tänka så, att jag har klarat sjukt mycket de senaste månaderna som jag inte klarat på länge. Och att jag gör mitt bästa, sen räcker det inte alltid hela vägen tyvärr.Var inte för hård mot dig själv! Du rår ju inte för det. Och det är mycket som du har klarat.
Sonen hojtade att han såg en mus i vardagsrummet. Paniken liksom!
Men eftersom den enda vuxna här är jag så fick jag lösa situationen och försöka spärra alla flyktvägar utom den där jag satte en fälla. Efter en lång stunds vaktande så att den inte smet iväg så gick den i fällan. Tack och lov, annars hade jag inte kunnat vara i vardagsrummet förrän den var fast.
Äckliga djur! Håll er ute i skogen!
Vi har hittills fått in två snokar, en fågel och en fladdermus i vårt hus.Sonen hojtade att han såg en mus i vardagsrummet. Paniken liksom!
Men eftersom den enda vuxna här är jag så fick jag lösa situationen och försöka spärra alla flyktvägar utom den där jag satte en fälla. Efter en lång stunds vaktande så att den inte smet iväg så gick den i fällan. Tack och lov, annars hade jag inte kunnat vara i vardagsrummet förrän den var fast.
Äckliga djur! Håll er ute i skogen!