Vad gör vi? Del CCIII

Jag har kört 2km. Nu är vänster bak tomt på luft. Stabilt. Så jag ringde assistansförsäkringen som ingick vid servicen (förra årets gäller rent tekniskt). Så nu står bilen vid en laddare och jag dricker te i väntan på bärgare.

Egentligen orkar jag inte. Men vad är valet?
 
Jag har kört 2km. Nu är vänster bak tomt på luft. Stabilt. Så jag ringde assistansförsäkringen som ingick vid servicen (förra årets gäller rent tekniskt). Så nu står bilen vid en laddare och jag dricker te i väntan på bärgare.

Egentligen orkar jag inte. Men vad är valet?

Åtminstone en timme kvar tills någon bärgare har tid att komma. Barnets pappa är på väg. Får se vem som kommer först.
 
Jävel! En noblesse på närbutiken för 61 !! Å paradis 142! Asså var ju inte längesen de låg på 23 å 69 typ. Snacka om att kakaopriset har skenat!Fast sen e de ett jäkla påslag i liten butik med. Smidigt ändå med liten butik mellan hemma och stallet :) (nä köpte inte choklad 😉)
 
Fick panikångest inne på toaletten på skolan, så åkte hem vid lunch. Inte så bra. Less på den jäkla ångesten som förstör så mycket.
Lyckas inte hantera den så bra heller.

Så nu är jag hemma och vilar, ska sedan sätta mig och göra beräkningar hela eftermiddagen.
 
Fick panikångest inne på toaletten på skolan, så åkte hem vid lunch. Inte så bra. Less på den jäkla ångesten som förstör så mycket.
Lyckas inte hantera den så bra heller.

Så nu är jag hemma och vilar, ska sedan sätta mig och göra beräkningar hela eftermiddagen.
Var inte för hård mot dig själv! Du rår ju inte för det. Och det är mycket som du har klarat.🤗
 
Sonen hojtade att han såg en mus i vardagsrummet. Paniken liksom! 😭😭😭
Men eftersom den enda vuxna här är jag så fick jag lösa situationen och försöka spärra alla flyktvägar utom den där jag satte en fälla. Efter en lång stunds vaktande så att den inte smet iväg så gick den i fällan. Tack och lov, annars hade jag inte kunnat vara i vardagsrummet förrän den var fast.

Äckliga djur! Håll er ute i skogen! 😭🤮
 
Sonen hojtade att han såg en mus i vardagsrummet. Paniken liksom! 😭😭😭
Men eftersom den enda vuxna här är jag så fick jag lösa situationen och försöka spärra alla flyktvägar utom den där jag satte en fälla. Efter en lång stunds vaktande så att den inte smet iväg så gick den i fällan. Tack och lov, annars hade jag inte kunnat vara i vardagsrummet förrän den var fast.

Äckliga djur! Håll er ute i skogen! 😭🤮

Ja det är vidrigt när de tar sig in!
 
Sonen hojtade att han såg en mus i vardagsrummet. Paniken liksom! 😭😭😭
Men eftersom den enda vuxna här är jag så fick jag lösa situationen och försöka spärra alla flyktvägar utom den där jag satte en fälla. Efter en lång stunds vaktande så att den inte smet iväg så gick den i fällan. Tack och lov, annars hade jag inte kunnat vara i vardagsrummet förrän den var fast.

Äckliga djur! Håll er ute i skogen! 😭🤮
Vi har hittills fått in två snokar, en fågel och en fladdermus i vårt hus. 😅
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 547
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 794
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp