Du rår ju inte för det!Hamnade på sjukhuset inatt. Extremt less på mig själv.
Bra att du är under uppsyn.
Kram om du vill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du rår ju inte för det!Hamnade på sjukhuset inatt. Extremt less på mig själv.
Det har jag aldrig sett som ett problem ifall det skulle hända (jag skulle nog inte märka det), soptunnan ska ju ändå tömmas och är full av skit liksom. Hellre i min tunna än att det ligger kvar någonstans.
Hur länge stod maten framme? Om du menar hela natten så hade jag absolut inte chanstat på att äta den.
Hamnade på sjukhuset inatt. Extremt less på mig själv.
Nej, det var några timmar så det kanske inte var hela världen. Den stod på balkongen… jag ställde den i kylen men köper mat idag ändå.Hur länge stod maten framme? Om du menar hela natten så hade jag absolut inte chanstat på att äta den.
Men då var det ju svalt om den stod på balkongen.Nej, det var några timmar så det kanske inte var hela världen. Den stod på balkongen… jag ställde den i kylen men köper mat idag ändå.
Håller med, det var ju kylskåpskallt ute på de breddgraderna. Jag använder själv terrassen som kylskåp ungefär från nu fram till mars någon gång när solen börjar ställa till det med värme genom fönster.Men då var det ju svalt om den stod på balkongen.
Ja förrådet hos oss. Jättebra.Håller med, det var ju kylskåpskallt ute på de breddgraderna. Jag använder själv terrassen som kylskåp ungefär från nu fram till mars någon gång när solen börjar ställa till det med värme genom fönster.
Sätt upp en skylt om att du använt råttgift på gräsmattan. Eller "varning minor"!Fast på något sätt töms påsarna alltid, dvs det är en snuskig sörja i botten på soptunnan som luktar vidrigt, speciellt på sommaren. Jag har soptunnan ståendes bredvid huset, det är inte så jäkla kul att gå förbi den när en ska in i huset.
När vi får tunnor med flera fack nästa år ser jag definitivt ett problem som @sthu berättar om... jag har ingen lust att betala extra pga lata hundägare.
En stor mängd hundägare anser också att min gräsmatta är någon jävla allmänning och tycker det är helt ok att rasta hundarna där... det är det inte. Det är på nivån att jag övervägt att sätta upp elstängsel många gånger.
Nej, det var några timmar så det kanske inte var hela världen. Den stod på balkongen… jag ställde den i kylen men köper mat idag ändå.