Ett barn med feber och ett annat sover. Min att göra lista är lång så jag valde att sova en sväng med det sovande barnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magsjuka på sambons jobb idag också. "Ut och leta vitpeppar i köket" skrev jag varpå han tydligen slukat en matsked (de hade bara mald) .Fått info idag att det går magsjuka på förskolan.
Emetofoben i mig vill köpa vitpepparkorn och sluka för glatta livet, realisten i mig säger att om det fanns minsta evidens för det så skulle vården redan rekommendera det.
Kommer bli långa veckor tills sportlovet, då man förhoppningsvis vågar slappna av lite.
Just det! Hurra för våra små!Internationella tvillingdagen idag, inte för att vi firar det speciellt nu när de är så små , men kanske att vi vill göra det framöver
Det är faktiskt liten tröst att läsa om alla andras sjukträsk här, det gör att en känner sig mindre ensam.
Efter att ha pratat med 1177 två dagar i rad ska vi nu åka till Närakuten med en tå som inte mår så bra… Har haft alsolbandage och det blir bara värre och värre. Börjar kännas som att det inte vara kan vara ett nageltrång längre..
Visa bifogad fil 138264