Vad gör vi? del 3 - Kids Edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch vad vidrigt med magsjuka för flera här, krya på er snabbast möjligt <3

Jag har precis skickat in barnen en sväng till farfar som bor på andra sidan gatan så här är väldigt lugnt en liten stund. Annars är lilla 15-månaders i den åldern nu att hon drar ut så sjukt mycket grejer överallt, spel, böcker, målargrejer, leksaker, kastruller, you name it. Sen sitter hon där i en hög med böcker och bläddrar så fint och är så sjukt gullig. Det roligaste av allt i hela huset är att klättra upp på matbordet via stolarna, så stolarna ligger konstant ner nu, om det inte är så att vi faktiskt sitter och äter och hon är fastspänd i sin matstol.. Lägg sen till att hoppa och bygga med soffkuddarna är en av storebrors bästa lekar så kan ni tänka er hur fint det är här hemma! 😆
 
Nu är jag ju ensam med barnen men känner igen mig i att vara ett levande klätterträd :cool:
Försökte stjäla mig en powernap medan vi såg film i soffan i eftermiddags, men vips var båda barnen ovanpå mig. Det är härligt med en tvååring som hoppar en i magen när man är magsjuk :cautious:
 
Varit på ridskola med de två äldsta och alltså ÅH VAD JAG ÄLSKAR DET 😁😍 Båda barnen har gjort såna framsteg på bara några gånger och ponnysarna är underbara och ridläraren likaså. Så otroligt mysig aktivitet att göra tillsammans!
 
Har krupit till sängs, dödstrött. Ber en bön att stora ska slippa kvällskräk igen, för hans OCH min skull, är extremt trött på att bädda om sängen varje dag... Jag har lagt mig pippi-style i sängen för att slippa bli måltavla om jag inte vaknar :crazy:
Natten var kräkfri :banana:
Jag har sovit som en stock. Alla mår bra, jag är tillochmed hungrig. Nu kanske jag kan sluta enbart skriva om kräks i den här tråden 🙈😁
 
Nu har barnen åkt till pappan. Extremt mycket stim och stök sista timmen, och en del sånt här av tvååringen :rolleyes:
PXL_20240129_144344039.jpg
Så barnfria veckan är ändå rätt efterlängtad, mina energinivåer är nere på ett minimum nu 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
640
· Visningar
37 456
Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 514
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 214
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 514

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp