Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack ❤
Ja, jag är glad att hon är ledig i morgonTuff hämtning @Mirre .
Här möts jag ibland av ett "åh nej, mamma" när jag hämtar äldsta (snart 6 år).
Jepp, hej på dig med.
Igår behövde jag jobba över och skickade sms till förskolan. Fick tillbaka att stora svarat "jippie, då hinner jag leka mer" .
Bra han trivs i alla fall.
Min son sov i spjälsäng till sin 3årsdag, dock med borttagen långsida. (Sen fick han en kurasäng i eget rum som knappt använts )Vi har äntligen gjort klart barnens rum och satt ihop deras nya sängar! Det är såklart en del småplock kvar som mattor och tavlor och vägghyllor men det var så roligt att väcka barnen och låta dem titta in i sitt rum idag!
De har alltså sovit i sina spjälsängar med alla sidor på fram tills nu, tre år och tre månader gamla . Trodde väl aldrig de skulle hålla så länge. Visa bifogad fil 138649
Min stora sa exakt samma sak när jag hämtade tjugo minuter tidigt häromdagen (Åh nej alltså)Tuff hämtning @Mirre .
Här möts jag ibland av ett "åh nej, mamma" när jag hämtar äldsta (snart 6 år).
Jepp, hej på dig med.
Igår behövde jag jobba över och skickade sms till förskolan. Fick tillbaka att stora svarat "jippie, då hinner jag leka mer" .
Bra han trivs i alla fall.
Vi har samma plan får se hur det går här också. Dottern fyller 5 i höst och det vore ju fint om det kunde vara klart till dess. Måste bara planera upp det hela med hur det ska gå till och finansieras och finnas tid till osvPlanen är att göra sovrum åt barnen i år, vi får se hur det går
Samma här! Jag borde ta tag i att skaffa lite offerter för att göra klart övervåningen helt så barnen får sina rum (det finns i dagsläget bara två sovrum och det behövs tre så det krävs lite flytt av väggar och ett nytt fönster ) men jag är lite seg i starten, och det är ju trots allt rätt så mysigt som vi sover nuVi har samma plan får se hur det går här också. Dottern fyller 5 i höst och det vore ju fint om det kunde vara klart till dess. Måste bara planera upp det hela med hur det ska gå till och finansieras och finnas tid till osv
Ja, mina har inte ens velat ta bort sidorna vilket är tur för en av dem har sin pappas gamla spjälsäng utan sådana finesser. De är helt ointresserade av att klättra ur dem, fascinerande nästan!Min son sov i spjälsäng till sin 3årsdag, dock med borttagen långsida. (Sen fick han en kurasäng i eget rum som knappt använts )
Dottern på 2,5 sover nu i samma spjälsäng med borttagen långsida ståendes mot min säng. Planen är att göra sovrum åt barnen i år, vi får se hur det går
Väldigt fint för övrigt!
Här var det vi som tog bort långsidan på eget bevåg när botten sänktes då sonen var 6-7 månader. Han var en orolig sovare och det var tusen gånger enklare att sträcka ut en arm bredvid sig i liggande läge för att trösta än att behöva ställa sig upp och luta sig över en kant ett par gånger varje nattJa, mina har inte ens velat ta bort sidorna vilket är tur för en av dem har sin pappas gamla spjälsäng utan sådana finesser. De är helt ointresserade av att klättra ur dem, fascinerande nästan!
Åh nej! hoppas det blir lindrigt vi har inte haft någon mer incident sen imorse, men jag laddar mentalt för att nästa familjemedlem ska åka dit… flätade håret på dottern nu innan läggdags så hon inte ska behöva få nåt i håret ifall ifallMagsjukan slagit till här med ikväll... tji fick vi för att pussla hela förra veckan och höll dottern hemma när det härjade magsjuka på föris. Vi trodde vi klarat oss, men icke...
Åh nej! hoppas det blir lindrigt vi har inte haft någon mer incident sen imorse, men jag laddar mentalt för att nästa familjemedlem ska åka dit… flätade håret på dottern nu innan läggdags så hon inte ska behöva få nåt i håret ifall ifall