Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort! Och så skönt för dig, minns hur du haft det med läggningarna... Hoppas det håller i sigVi har tagit ett stort steg här hemma nu. Lilltroll somnar numer själv, vi läser saga, säger godnatt och går ut. Hon har sin rymdlampa på med avslappnimgsmusik och somnar hur lätt som helst
Åh samma här, det är sååå sköntVi har tagit ett stort steg här hemma nu. Lilltroll somnar numer själv, vi läser saga, säger godnatt och går ut. Hon har sin rymdlampa på med avslappnimgsmusik och somnar hur lätt som helst
Ja, istället för en nattning på 1.5-2 tim så tar det 10 min. Sedan ligger hon och pratar en stund för att sedan somna.Åh samma här, det är sååå skönt
Exakt! Vår tjej sjunger för sig själv innan hon somnar.Ja, istället för en nattning på 1.5-2 tim så tar det 10 min. Sedan ligger hon och pratar en stund för att sedan somna.
Exakt! Vår tjej sjunger för sig själv innan hon somnar.
Haha, fler som lyssnat mycket på Babblarnas vaggvisa ser jagÅh, det har dottern också börjat göra. "Kom na nuuuu. Dada dags att lägga sig" brukar hon nynna för sig själv. Sen ska hon säga godnatt till sin skugga, och alla andra skuggor också för den delen som försvinner när man släcker lampan. "Godnatt E´s skuggaaaaaaa. Godnatt mammas skuggaaaaaaaa. Godnatt bokens skuggaaaaa. Godnatt alla.... skuggoooo". Dör sötdöden.
Jag har ett barn som har jultröja och vill spela julmusik till ”sommaren” förra året var det till september. Så vi hann knappt börja omBara jag som har en unge som fortfarande sjunger lucia-sånger i princip dagligen?
Hänger på biblioteket. Känner mig som Blondinbella som skrev om biblioteket för att få följare vädligt inställda innan reklamsamarbeten
Haha, fler som lyssnat mycket på Babblarnas vaggvisa ser jag
Den rullar i min telefon just nu för övrigt, ligger och nattar barn)
Hahaha men oj, hoppas det går fortare härJag har ett barn som har jultröja och vill spela julmusik till ”sommaren” förra året var det till september. Så vi hann knappt börja om