M
Martenix
Nej här finns en till!Bara jag som har en unge som fortfarande sjunger lucia-sånger i princip dagligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej här finns en till!Bara jag som har en unge som fortfarande sjunger lucia-sånger i princip dagligen?
Skönt att det finns fler!Nej här finns en till!
Ja hon hade ett Excel-ark för att planera hur hon skulle engagera sina läsare. När hon skulle provocera, när hon ville ha positiva känslor, engagemang osv osv. Och att gå till biblioteket med barnen innan en kampanj skulle lanseras var en del av strategin. Då blev följarna välvilligt inställda och hon sålde mer.Det har jag missat, vad handlade det om?
Ja hon hade ett Excel-ark för att planera hur hon skulle engagera sina läsare. När hon skulle provocera, när hon ville ha positiva känslor, engagemang osv osv. Och att gå till biblioteket med barnen innan en kampanj skulle lanseras var en del av strategin. Då blev följarna välvilligt inställda och hon sålde mer.
Här med! Midnatt råder går varm här, tillsammans med Sätt sig på bockenBara jag som har en unge som fortfarande sjunger lucia-sånger i princip dagligen?
Haha, min son låg och sjöng alla låtar han kan häromkvällen också, och sen frågade han ”vilka mer sånger kan jag mamma?” Och man försöker säga att nu kan du nog inga fler men samtidigt är det så gulligt så jag var tvungen att räkna upp några tillNattar tvååring som sjunger allt från bä bä vita lamm, blinka lika stjärna och i ett hus i skogens slut. Så hur mysigt det än är så är det bäst att vara tyst för då sjunger hon med lägre och lägre röst tills hon somnar. Men samtidigt är det så gulligt
Ehm, här hemma är det jag som håller liv i jullåtarna När dottern, 7 månader, skakar på sitt rytmikägg och jag sjunger Bjällerklang till så skiner hon upp och "Aaah-ar" med. Det är så sjukt gulligt så jag fortsätter trots februariBara jag som har en unge som fortfarande sjunger lucia-sånger i princip dagligen?
Yngsta sjunger ofta Midnatt råder här hemma .Bara jag som har en unge som fortfarande sjunger lucia-sånger i princip dagligen?
Bara jag som har en unge som fortfarande sjunger lucia-sånger i princip dagligen?
Haha underbart!Julsångerna här har övergått till Lasse-Stefanz musik favoriten är att jag ska spela upp "det regnar och regnar" så skriker de tillbaka: näädu olle jönsson, det snöar!! Sen asgarvar de
Den går varm här också kan jag säga!Yngsta sjunger ofta Midnatt råder här hemma .
Yngsta började gråta idag. Anledningen? Hon fick veta att varken Greta Gris eller Mimmi är riktiga och att det inte går att leka med dom i tvn .
På tal om saker som upprör barn började H storgråta förut och kom springande till mig. När jag frågade vad som hänt sa han ”S frågade om jag heter Annika”.
Jag gjorde hjärtformade pannkakor på alla hjärtans dag. Tänkte inte på att jag skulle behöva dela lilla Es pannkakor när hon åt dom. Enormt utbrott när jag skar sönder hennes hjärtanDottern fick ett sammanbrott här om dagen för att jag delade på hennes cocktailtomater. Det var verkligen ett avgrundsvrål och sen satt hon och grät och försökte sätta ihop dem igen. Som om jag hade mördat dem.