Landade precis hemma efter att ha arrangerat 8 års discokalas. 22 barn, jag är helt slut
Bra kämpat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Landade precis hemma efter att ha arrangerat 8 års discokalas. 22 barn, jag är helt slut
Vi hade spjälsäng till 3 år också. Då åkte vi på semester och orkade inte ta med resesäng, barnet ramlade ur sängen/ner från madrassen på golvet varje natt. Hon har en 120 säng på golvet nu, inte en chans att hon hade stannat kvar i nåt annat.. hon ramlar fortfarande ur ibland, senast i fotändan..Ja, mina har inte ens velat ta bort sidorna vilket är tur för en av dem har sin pappas gamla spjälsäng utan sådana finesser. De är helt ointresserade av att klättra ur dem, fascinerande nästan!
Blir helt matt bara av att läsa detLandade precis hemma efter att ha arrangerat 8 års discokalas. 22 barn, jag är helt slut
Ja gud vad skönt det ska bli att slippa den övningen . Har hänt över spjälsängar så mycket, en riktig ryggdödare . Ska också bli väldigt skönt för ryggen att slippa lyfta upp dem från spjälsängen när de vägrar ställa sig uppHär var det vi som tog bort långsidan på eget bevåg när botten sänktes då sonen var 6-7 månader. Han var en orolig sovare och det var tusen gånger enklare att sträcka ut en arm bredvid sig i liggande läge för att trösta än att behöva ställa sig upp och luta sig över en kant ett par gånger varje natt
Mitt ärvda 60 tals hus har tyg i taket på väggar och golv. Efter att dottern varit i renoveringstagen...Barnen fick mitt gamla lundbydockhus igår av mormor och morfar. Frågade storebror imorse om de skulle tycka det var kul att renovera med nya tapeter och golv, han blev överlycklig. Det är min unge det
Ja alltså dockskåp..Mitt ärvda 60 tals hus har tyg i taket på väggar och golv. Efter att dottern varit i renoveringstagen...
Dottern helt.återhämtad från sin magsjuka, men ni vet den där vängan nu när vi föräldrar bara går och inväntar att vi ska insjukna
Alltså den terrorn är ju typ värre än att vara magsjuk, just att gå runt och vänta och känna efter ”mår jag inte lite illa nu” och inte veta om/när det ska slå till
Vi kan våndas tillsammans! Jag har precis satt in en hormonspiral för några dagar sedan och har en del biverkningar, bland annat illamående… Men man tänker ju ändå att kan det ha varit samma som barnet hade tror dock inte det för jag känner mig precis likadan som när jag var nygravid senast (obs har tagit två negativa test ).Ja!! Fy fan haha. Det blir lite psykosomatiskt också... på det har jag graviditetsillamående redan så vet aldrig när det ev ska eskalera från det