Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När min yngsta var ungefär 18 månader ledsnade jag på att inte kunna ha med honom till affären utan att han skulle köra in i saker och folk med sin lilla kundvagn. Jag deklarerade för min man att ”Nu är A portad från Ica minst tills han fyller två!”
Jag har undvikit att ta med honom så långt det bara går, de gånger jag ändå gjort det har det varit kaos. Nu fyller han två om ett par veckor och han har fått följa med två gånger den senaste veckan när vi varit båda föräldrar, då har maken fått sköta handlingen medan jag har ägnat 100 % av min uppmärksamhet åt att springa efter A och stoppa honom från att ställa till med något. Han rusar omkring med kundvagnen och så fort jag gör minsta ansats att stoppa honom (typ bromsa så han inte krockar med någon) så skriker han och ruskar kundvagnen ilsket så att jag ska släppa…
Så nu är portningen förlängd minst ett halvår till
Jag har försökt, han klättrar ur…E , som är typ lika gammal får sitta i kundvagnen. Skulle aldrig få klart en handling annars
Kanske höstblåsor? Hoppas att hon kryar på sig snabbt!Nää, vi som har haft en så bra helg, dottern har haft lite dålig aptit men varit glad och pigg. Så på eftermiddagen började hon bli seg och vi såg några blåsor i munnen. Sen kom febern snabbt och nu har hon plötsligt hög feber och så ont i halsen att hon inte vill dricka och inte ens svälja sin egen saliv Kräktes gjorde hon också och skakade av feberfrossa. Vi har bara flytande Alvedon och det vägrade hon, sen somnade hon tvärt i min famn.
Stackars lilla älskling Funderar på om det kan vara halsfluss.
Önskar jag kunde porta lilla E från Ica också men lyckas inte alltid handla när barnen är hos sin pappa.. Igår fick jag för mig att det var en bra ide att ha henne med när vi skulle köpa lördagsgodis, tänk er en tvååring som först försöker plocka allt direkt ur lösgodislådorna (ni kan vara lugna, det enda hon nuddade köpte vi ) och sen såklart bryter ihop för att hon inte får äta godiset direkt utan att det måste BETALAS förstNär min yngsta var ungefär 18 månader ledsnade jag på att inte kunna ha med honom till affären utan att han skulle köra in i saker och folk med sin lilla kundvagn. Jag deklarerade för min man att ”Nu är A portad från Ica minst tills han fyller två!”
Jag har undvikit att ta med honom så långt det bara går, de gånger jag ändå gjort det har det varit kaos. Nu fyller han två om ett par veckor och han har fått följa med två gånger den senaste veckan när vi varit båda föräldrar, då har maken fått sköta handlingen medan jag har ägnat 100 % av min uppmärksamhet åt att springa efter A och stoppa honom från att ställa till med något. Han rusar omkring med kundvagnen och så fort jag gör minsta ansats att stoppa honom (typ bromsa så han inte krockar med någon) så skriker han och ruskar kundvagnen ilsket så att jag ska släppa…
Så nu är portningen förlängd minst ett halvår till
Hmm, jag har ingen erfarenhet av höstblåsor men febern kom efter munblåsorna och hon har ingen snuva eller hosta.Kanske höstblåsor? Hoppas att hon kryar på sig snabbt!
Nej måste man så måste man! Men jag förstår precis situationen med godiset Min stora är också väldigt enkel att ha med sig (hon fyller strax 4) så det är väldigt hjälpsamt.Önskar jag kunde porta lilla E från Ica också men lyckas inte alltid handla när barnen är hos sin pappa.. Igår fick jag för mig att det var en bra ide att ha henne med när vi skulle köpa lördagsgodis, tänk er en tvååring som först försöker plocka allt direkt ur lösgodislådorna (ni kan vara lugna, det enda hon nuddade köpte vi ) och sen såklart bryter ihop för att hon inte får äta godiset direkt utan att det måste BETALAS först
Lilla E vägrar att sitta i kundvagnens sits, och stora korgen försöker hon klättra ur. Det är kaos och jag är extremt tacksam över att femåringen är så skötsam
Jag undrar ibland hur jag hade överlevt om inte stora blivit så förståndig. Tänk om jag hade fått barnen tätare? MardrömNej måste man så måste man! Men jag förstår precis situationen med godiset Min stora är också väldigt enkel att ha med sig (hon fyller strax 4) så det är väldigt hjälpsamt.
+ @FeatherCloud ni har inte möjlighet att internetbeställa maten?Nej måste man så måste man! Men jag förstår precis situationen med godiset Min stora är också väldigt enkel att ha med sig (hon fyller strax 4) så det är väldigt hjälpsamt.
Jo det skulle jag kunna. Men oftast handlar jag som sagt när jag inte har barnen, så när de är med är det mest komplettering av typ... mjölk, frukt och lördagsgodis+ @FeatherCloud ni har inte möjlighet att internetbeställa maten?
Absolut det skall man inte behöva..., jag vill inte begränsa vad jag gör i vardagen pga barnen om jag inte absolut måste