Det kan jag med vara. Undra om chefen håller med.Jag är på deras sida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan jag med vara. Undra om chefen håller med.Jag är på deras sida
Ibland tänker jag att vi borde skaffa en bebis men sen kommer jag på att då är min tid ägd av den i cirka tre år framöver och då går det överEn barnfri singelvän la precis upp en bild med texten ”some me time” och jag kan inte låta bli att tänka att ja det måste varit hemskt svårt att få till? Nej förlåt det är jag som är bitter och trött, men ja.. ni som vet vet.
MVH
Uppe sen 03.30
Ibland tänker jag att vi borde skaffa en bebis men sen kommer jag på att då är min tid ägd av den i cirka tre år framöver och då går det över
Haha ja, tanken på att (som I mitt fall tex) ha en chef som är nio månader, med allt vad det innebär, borde ju stoppa ganska många från att skaffa barn...Ibland tänker jag att vi borde skaffa en bebis men sen kommer jag på att då är min tid ägd av den i cirka tre år framöver och då går det över
Haha ja, tanken på att (som I mitt fall tex) ha en chef som är nio månader, med allt vad det innebär, borde ju stoppa ganska många från att skaffa barn...
Alltså fy fasiken! Jag har också varit på vansinnets rand den senaste veckan (och då har jag bara ett barn och en tonårshund av bruksras).Testa en chef på 6 månader och en chefs chef på 1 år och 8 månader Som dessutom INTE är överens om hur verksamheten ska drivas. I helgen åkte jag bil med den ena som försökte sova och den andra som skrek från tårna om jag inte spelade Här kommer Pippi Långstrump på repeat HELA VÄGEN. Ungefär så ser våra dagar ut just nu på ca 4 h sömn per natt det är ju sjukt att man inte hamnat på hispan ännu
Alltså fy fasiken! Jag har också varit på vansinnets rand den senaste veckan (och då har jag bara ett barn och en tonårshund av bruksras).
Och apropå det där med dåliga arbetsvillkor. Tillägget för obekväm arbetstid och jour är ju helt obefintligt . 11 timmars dygnsvila mellan passen, tror inte det va.
På onsdag blir mina små bebisar tre år! Helt otroligt . På önskelistan står en rosa bil, en röd bil, en liten bil, en jättestor bil, en buss och en rälsbuss. Plus en biltårta.
FantastisktAnar ett tema Grattis i förskott!
Minns min väns barn som ville ha tema brandbilar på sitt kalas så hon hade ordnat massa dekorationer med brandbilar och beställt en brandbilstårta. Dagen innan sa barnet att ”Vad kul det ska bli med mitt Paw Patrol-kalas i morgon!” Det hade visst blivit lite miss i kommunikationen kring vilken brandbil osv… Svettigt!