Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två barn på 1 och 5 år och ingen av de har någonsin tagit längre sovmorgon än 8.15Nu ska vi ta igen oss från morgonens panik då lilleman bestämde sig för sovmorgon till 9.30 . Hunden som inte rastats sedan igår kväll var väldigt angelägen om att komma ut när vi väl vaknat. Nödkiss i trädgården, snabbfrulle för samtliga sedan ut ut UT. Så nu pustar vi efter en timmas promenad och en kort lydnadsträning. Redan lunch, hjälp.
Sjukt vad olika det kan vara! Jag misstänker (och hoppas) att sonen ärvt min "sovförmåga". Hittills verkar det så, håller tummarna för att det ska hålla i sig.Jag har två barn på 1 och 5 år och ingen av de har någonsin tagit längre sovmorgon än 8.15
Våra har nu börjat vakna runt 7.30-8 av sig själva, innan har de sovit till 8.30-9 om de fått välja själva.Sjukt vad olika det kan vara! Jag misstänker (och hoppas) att sonen ärvt min "sovförmåga". Hittills verkar det så, håller tummarna för att det ska hålla i sig.
Spelar ingen roll hur långsamt du läser, uthyrning av barn är precis vad de frågar om!
Å va mysigt! Var åkte ni?Haft en härlig dag med ungarna, höststädat i växttunneln, "åkt taxi" (storebror körde och gjorde en taxi av köksstolarna), dom har ritat och pysslat medan jag fixat inne. En enkel men väldigt bra dag.
Till stranden, men chauffören skulle både äta middag och trolla så det blev en lång resaÅ va mysigt! Var åkte ni?
Jag är på deras sidaMina ungar tror inte riktigt på mig när jag säger att det är morgon fast det är mörkt ute .
Jag vabbar ett relativt friskt barn och har skickat det andra till förskolan. Det är riktigt mysigt än så länge men har ju ständigt dåligt samvete för barnet jag lämnade på förskolan. Aldrig är man nöjd .
Dottern har börjat fråga lite oroligt om solen kommer gå upp varje morgon, känner att hon har nog full förståelse för de förfäder som bad till gudarna om att få tillbaka solen varje vinterMina ungar tror inte riktigt på mig när jag säger att det är morgon fast det är mörkt ute .
Ja men eller hur, det är där jag hamnar hela tiden också! Idag är ju inte ens H särskilt sjuk så då hade han ju dessutom definitivt haft det bättre hemma. Är ett barn febrigt kan jag också tänka att det sjuka barnet ju behöver lite lugn och ro och omsorg.Det där är så svårt, jag var i samma sits igår och det känns så märkligt. Brukar tänka att de har det roligare på förskolan än med mig och febrigt syskon men samtidigt tänker jag att det är klart att de har det roligare och bättre hemma Ingen skugga över förskolan, jag älskar alla där och de är verkligen så måna om barnen, men jag förstår precis dina känslor inför det
Jag är oxå på deras sida!Mina ungar tror inte riktigt på mig när jag säger att det är morgon fast det är mörkt ute .