Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jackan har väl huva.... ??Dags att rota fram höstjackan och gå ut. Av principiella skäl tar jag inte på mig mössa
Har du ingen du kan övningsköra med? Ruggigt tråkigt.
Superfina dubbelregnbågar här nyss! Synd att man inte får med färgerna med mobilkamera.. Den ena var så himla klar och stark.Visa bifogad fil 32558
Ja, så var det ju det där med bortglömda snacks och godis.... Skulle ALDRIG hända i det här huset !!När man rotar i skåpen och trillar över en bortglömd, halv påse av favvochipsen....
HALLELUJA!
Jag skulle vilja ta en tripp till Wij trädgårdar, men efter en titt på kartan så inser jag att det är längre dit än jag tycker är vettigt att köra t.o.r. på en dag.
I övrigt sitter jag och pular med min hemsida/blogg och försöker tänka ut hur den ska fungera framöver. Jag tänkte återpublicera en del artiklar som jag hade på min gamla sajt, men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det.
Tell meJag vet ett litet torp man kan övernatta i
Tycker att det varit så fint att läsa om eran relation på buke genom årenEtt år sedan min tantpolare gick ur tiden idag. Jag var där när hon lämnade in. Det var en fin stund.
Tänder ett ljus för henne ikväll framför tavlan och lampan jag ärvde av henne.
Visa bifogad fil 32563
Tycker att det varit så fint att läsa om eran relation på buke genom åren
Tell me
Det ligger ju väldigt strategiskt . Jag skickar dig ett meddelande när jag tänkt klart om när jag ska åka.Jag har ett, söder om Sandviken. Det blir några kön extra åt fel håll kanske?