Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen, konstaterar att jag borde sova men känner mig inte sådär jättetrött. Däremot saknar jag favoritkollegorna tokmycket. Två veckor har de varit bortresta nu. En hel vecka kvar. Jag som är van vid att träffa dem 6 dagar i veckan...
 
Just nu skjuts det smallare fran parken bakom vart hus. I gar kvall kom ocksa nagra smallar, men mycket fa ... Da det ar forbjudet med luftburna "fireworks" annat an arrangerat av stad eller kommun i Oregon (pa grund av brandrisken) sa ar det inte mycket alls ... men smaller gor det i dag i alla fall. Tur hundarna ar helt skott/smallare/ask/whatever sakra.
 
Idag funderade jag kraftigt på underställ (för att kompensera för gårdagens shorts)

Så jäkla frusen och trött. Imorgon är det jag och voffa som tar sovmrgon!
 
Så trist. Varför har de nekat dig att boka lektioner?

Svårt att förklara då det är så mycket som hänt och jag vet att det är mitt eget fel. De ville att jag skulle klara 3 sluttester(låtsasprov efter att ha gjort prov på alla kapitel i boken) och teoriprovet först. Vilket inte var några problem förutom att jag inte haft tid pga jobb och hatar att plugga via mobilappen. Jag hade egentligen tänkt mig att göra teoriprovet i vintras men andra riktigt tråkiga saker kom i vägen som gjorde att jag tappade suget att plugga. Så tydligen är det omöjligt att boka några körlektioner inför uppkörning om man inte gjort teoriprovet först. Resten var ju klart. Men de tog för givet att jag skulle kugga och ville först därför inte boka teoriprov och sen inte några lektioner. Snopet för dem när de tappar mig som kund/elev... finns ju andra städer och trafikskolor att åka till.:sneaky:
 
Än så länge en ganska soft dag. Jobbade över lite igår så kom ikapp med mycket pappersarbete vilket märks idag (och ja telefonen ÄR igång dubbelkollar den titt som tät nu) Hoppas denna softa dag håller i sig.

SItter och funderar på vad jag vill shoppa på Ullared nästa vecka. Då blir det minisemester med mamsen 1 dag på Falsterbo och Ullared på vägen hem. Rensade ut i garderoben och en halv sopsäck försvann till second hand med kläder. Insåg att jag har knappt några kläder förutom arbetsrelaterat och en jädra massa sockar! Hur mycket sockar som helst vart kommer de ifrån liksom. Förökar de sig i lådan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 655
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 766
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp