Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är dyrt dock :meh: beroende på vilken modell förstås. De som inte är vattentäta går att byta i typ Kjell och Company eller liknande. Men som min, Samsung 9, så gäller inte vattentätheten efteråt och så går det bara på några få ställen. Som mobildoktorn. Om man inte vill skicka iväg den, men även då är jag inte säker på vattentätheten.
Jag kollade upp att byta batteri på min Samsung 9 hos mobildoktorn och det kostade drygt 800-900 kr :crazy:
Byt på annat ställe och köp en otter box eller liknande skal till?
 
Byt på annat ställe och köp en otter box eller liknande skal till?
Jag har såklart kollat runt efter andra ställen men det finns ingen annat fysiskt ställe som byter batteri på plats i närheten. Annars får man skicka iväg.
Vad är det för speciellt med otter box? Aldrig hört :confused::o
 
Städar. Dricker grönsakssmoothie med för mycket ingefära så den blev väldans stark. Åker iväg på äventyr scheisse-tidigt imorgon - det ska bli roligt!

Ungdomen är inhyrd för att hoppa in som tillfällig kattsambo. Brunetten och Skönhetsmissen tar sitt ansvar och har lovat att sköta om och aktivera Ungdomen enligt uppdrag. Betalning i tonfisk när jag kommer hem igen. 😇

Lyssnar på fin musik.

 
Jag har såklart kollat runt efter andra ställen men det finns ingen annat fysiskt ställe som byter batteri på plats i närheten. Annars får man skicka iväg.
Vad är det för speciellt med otter box? Aldrig hört :confused::o
Otter box är ett skal, skyddar mot vatten, slag, stötar. Enda anledningen till att min telefon överlevt i 2 år :D
Min ena häst trampade på telefonen i stället igår. Den höll tack vare skalet
 
Jag sitter i växel/reception, men det är fredag eftermiddag. Det brukar vara stendött på telefon då.
Aha. Hos oss är det nästan alltid full rulle. Men på eftermiddagarna är det sjuksköterskorna som svarar i telefonen och det lär bli en del eftersom det alltid ska förnyas recept innan helg och semestrar...
 
Så grått ute och trist ute! Spridda skurar och verkar snålblåsa. Måste tända lampor inomhus :arghh: Inte en enda båt har gått förbi idag, inte ens turistbåtarna som brukar gå i alla väder

32584
 
😰 mamma, herregud känner jag mest, hon tycker på fullt allvar att vi ska köpa sommarstugan av henne för betydligt mer än vad den är värd, byta avlopp och kök men hon ska få ha full bestämmande rätt och hävdar att min man lät sina föräldrar bo tio år gratis i vårt hus. Det hände icke, hans föräldrar skänkte däremot deras sommarstuga till maken och hans syster och fortsatte betala för el och sophämtning. 🙄 Eftersom hon inte lyssnar när jag pratar så får jag väl skriva ett mejl så jag kan hänvisa till det när hon hittar på historier.
 
😰 mamma, herregud känner jag mest, hon tycker på fullt allvar att vi ska köpa sommarstugan av henne för betydligt mer än vad den är värd, byta avlopp och kök men hon ska få ha full bestämmande rätt och hävdar att min man lät sina föräldrar bo tio år gratis i vårt hus. Det hände icke, hans föräldrar skänkte däremot deras sommarstuga till maken och hans syster och fortsatte betala för el och sophämtning. 🙄 Eftersom hon inte lyssnar när jag pratar så får jag väl skriva ett mejl så jag kan hänvisa till det när hon hittar på historier.
Oj vilket udda beteende för att vara en mamma dessutom O_o
 
😰 mamma, herregud känner jag mest, hon tycker på fullt allvar att vi ska köpa sommarstugan av henne för betydligt mer än vad den är värd, byta avlopp och kök men hon ska få ha full bestämmande rätt och hävdar att min man lät sina föräldrar bo tio år gratis i vårt hus. Det hände icke, hans föräldrar skänkte däremot deras sommarstuga till maken och hans syster och fortsatte betala för el och sophämtning. 🙄 Eftersom hon inte lyssnar när jag pratar så får jag väl skriva ett mejl så jag kan hänvisa till det när hon hittar på historier.
Demenssjukdom?
 
Oj vilket udda beteende för att vara en mamma dessutom O_o
Inte för att vara min mamma tyvärr. Hon har sedan jag och syrran flyttade hemifrån aldrig haft något julfirande hemma hos sig utan vi har antingen varit hos mig eller syrran eller så har hon varit bortrest och ändå beklagar hon sig över hur besvärligt det är när barnen bara förväntar sig att få allt serverat hela julen. 🙄 Hon har på sin höjd kokat potatis under hela julhelgen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 657
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 766
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp