Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vädret är inte ok! Sitter och äter "frukost" på jobbet. Ett halvt glas lätt naturell yoghurt. Jag har räknat ut att om jag inte äter mer än så och ser till att jag inte äter det snabbare än 50 minuter så håller sig magkatarren lugn.
I kväll ska jag testa kokta morötter, men vågar inte mixtra på jobbet.
 
Imorse vaknade jag upp i panik över att jag gjort något som verkligen inte är mig. Allt var alltså en dröm... drömmen började med att jag skrev något "oskyldigt" här på Buke. Jag tror att jag skrev något om mormor och morfars sommarhus.
Sedan togs posten bort, jag tror att det var av @Mineur, och jag blev skitförbannad. Hon skickade mig ett PM och skrev att hon tog bort inlägget för att det var "för privat", men det var inte bara jag och hon i chatten, utan 11 andra personer också. Jag blev jättearg för att jag tyckte inte att alla andra skulle se när jag blev tillsagd.
Jag svarade något i stil med att jag tyckte att hon var orättvis som tog bort min post för ingen anledning samt sa till mig inför andra. Maksmissbrukare typ. Då svarade hon lugnt och fint "men lilla Godisklubba" och någon lång förklaring (hon skrev dock inte Godisklubba, utan mitt riktiga namn), då blev jag ARG och skrev något om att hon skulle ta bort mitt namn från meddelandet för att jag vill vara anonym och nu hade hon avslöjat mig! :devil:
Hon svarade att jag var utanför reglerna och att det var hennes rätt. Jag blev ännu argare och svarade att jag skulle kontakta @Gunnar och säga vad som hänt. Typ skriva att Mineur var en maktmissbrukare som tog bort helt oskyldiga poster och outrade folks riktiga namn. I drömmen svarade Gunnar att jag var utanför reglerna och att hon gjorde helt rätt. Här blev jag jättearg och skrev något argt om att jag lämnar Buke för all framtid :D.

Sen vaknade jag i panik och trodde att allt detta var verklighet, och var tvungen att kolla min PM lista typ hundra gånger för att försäkra mig om att jag inte skickat arga PM till någon av dem :rofl:
 
Alltså. Det här vädret är inte ok. Idag ska jag dela post på en villarunda, så det blir någon timme på moped. För någon vecka sedan gick det utmärkt att köra villarundorna i sandaler, shorts och t-shirt. Det blev nästan lite varmt. Idag har jag varma skor, underställsbyxor, shorts på det, tjocktröja, vindjacka, stickad extrakrage och vinterhandskar :arghh: Kom igen! Det ska vara sommar!
 
Imorse vaknade jag upp i panik över att jag gjort något som verkligen inte är mig. Allt var alltså en dröm... drömmen började med att jag skrev något "oskyldigt" här på Buke. Jag tror att jag skrev något om mormor och morfars sommarhus.
Sedan togs posten bort, jag tror att det var av @Mineur, och jag blev skitförbannad. Hon skickade mig ett PM och skrev att hon tog bort inlägget för att det var "för privat", men det var inte bara jag och hon i chatten, utan 11 andra personer också. Jag blev jättearg för att jag tyckte inte att alla andra skulle se när jag blev tillsagd.
Jag svarade något i stil med att jag tyckte att hon var orättvis som tog bort min post för ingen anledning samt sa till mig inför andra. Maksmissbrukare typ. Då svarade hon lugnt och fint "men lilla Godisklubba" och någon lång förklaring (hon skrev dock inte Godisklubba, utan mitt riktiga namn), då blev jag ARG och skrev något om att hon skulle ta bort mitt namn från meddelandet för att jag vill vara anonym och nu hade hon avslöjat mig! :devil:
Hon svarade att jag var utanför reglerna och att det var hennes rätt. Jag blev ännu argare och svarade att jag skulle kontakta @Gunnar och säga vad som hänt. Typ skriva att Mineur var en maktmissbrukare som tog bort helt oskyldiga poster och outrade folks riktiga namn. I drömmen svarade Gunnar att jag var utanför reglerna och att hon gjorde helt rätt. Här blev jag jättearg och skrev något argt om att jag lämnar Buke för all framtid :D.

Sen vaknade jag i panik och trodde att allt detta var verklighet, och var tvungen att kolla min PM lista typ hundra gånger för att försäkra mig om att jag inte skickat arga PM till någon av dem :rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Herregud, vad har jag gjort för att dyka upp i dina mardrömmar sådär?! Känner mig som världens hemskaste moderator nu :nailbiting::laugh:
 
Försöker kolla om det går att byta batteri till dotterns mobil istället för att lägga ut nästa n 10 000 kr på ny mobil. :cautious: Hon vill naturligtvis ha samsung galaxy 10 :idea: Men om det går att byta batteri i hennes så kan hon vänta till jul och förhoppningsvis sjunker de lite i pris tills dess. :D
 
Lyckades somna om och klev precis upp. Nu kaffe!
Ska samla kraft till att städa och måla ett varv på takrosetten också tänkte jag.. Har inga planer förrän 17.30 då jag ska ta ett glas vin på ngt hak med lite löst folk
 
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Herregud, vad har jag gjort för att dyka upp i dina mardrömmar sådär?! Känner mig som världens hemskaste moderator nu :nailbiting::laugh:
Väldigt mycket :devil:;)

Nej, du har verkligen inte gjort något! Jag drömmer väldigt mycket och har mycket mardrömmar. Ibland om saker som verkligen inte har någon som helst anledning! :nailbiting::grin:
Du är verkligen inte någon hemsk moderator, det är jag som har knasiga drömmar :rofl:
 
Nu har mina två lönnar blivit fällda. En granne hjälpte mig med det. Tyvärr gick kranen på hans vagn sönder och läckte olja, så han fick åka hem och laga. Men när kranen funkar är den himla fiffig då man lätt får upp allt som sågats upp så man kan köra det till vedbacken för vidare hantering.

Själv pular jag vidare med mina rabattkanter.
 
Försöker kolla om det går att byta batteri till dotterns mobil istället för att lägga ut nästa n 10 000 kr på ny mobil. :cautious: Hon vill naturligtvis ha samsung galaxy 10 :idea: Men om det går att byta batteri i hennes så kan hon vänta till jul och förhoppningsvis sjunker de lite i pris tills dess. :D
Det är dyrt dock :meh: beroende på vilken modell förstås. De som inte är vattentäta går att byta i typ Kjell och Company eller liknande. Men som min, Samsung 9, så gäller inte vattentätheten efteråt och så går det bara på några få ställen. Som mobildoktorn. Om man inte vill skicka iväg den, men även då är jag inte säker på vattentätheten.
Jag kollade upp att byta batteri på min Samsung 9 hos mobildoktorn och det kostade drygt 800-900 kr :crazy:
 
Väldigt mycket :devil:;)

Nej, du har verkligen inte gjort något! Jag drömmer väldigt mycket och har mycket mardrömmar. Ibland om saker som verkligen inte har någon som helst anledning! :nailbiting::grin:
Du är verkligen inte någon hemsk moderator, det är jag som har knasiga drömmar :rofl:
Stackare :( Jag avskyr när jag får mardrömmar, mest för att de gör mig så förbannad. Känns som att hela dagen blir förstörd när man vaknar då :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 657
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 766
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp