Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och har tråkigt. Har gjort klart allt jag kan göra och resten hänger på en kollega som är tillbaka på måndag. Verkligen pisstråkigt.
Har dessutom åkt på magkatarr och det enda jag kan få i mig är lätt naturell yoghurt, om jag äter väldigt små mängder och väldigt väldigt långsamt. Går inte att dricka vatten ens, då blir det knivar i magen.
Känner mig supergrinig. Gissar på mens/ ingen energi pga kan inte äta/ uttråkad är en kombination som lätt gör så med folk.
 
Sitter och surar i soffan nu. Jag klarade teoriprovet för tung mc och det är ju bra. Men körskolan som jag har gått hos har nekat mig att boka lektioner hela våren och sommaren än fast jag ville boka tider för sensommar/höst. Så nu sitter jag här och kan inte slutföra min utbildning förrän nästa sommar. Jag började köra ifjol och har inte kört något i år. Närmsta körskola med behörighet för motorcykel är i Sundsvall eller Umeå. Lite dryga 20 mil åt vardera håll. Närmsta intensivkurs med boende är bara 50 mil bort och svindyr. Ska jag orka? Så jag har nu gett upp denna dröm. Känns inte lönt då jag vet att jag kommer bli nekad när jag försöker boka tider när det är dags. Ibland är livet ganska sugit.:meh:
 
Sitter och surar i soffan nu. Jag klarade teoriprovet för tung mc och det är ju bra. Men körskolan som jag har gått hos har nekat mig att boka lektioner hela våren och sommaren än fast jag ville boka tider för sensommar/höst. Så nu sitter jag här och kan inte slutföra min utbildning förrän nästa sommar. Jag började köra ifjol och har inte kört något i år. Närmsta körskola med behörighet för motorcykel är i Sundsvall eller Umeå. Lite dryga 20 mil åt vardera håll. Närmsta intensivkurs med boende är bara 50 mil bort och svindyr. Ska jag orka? Så jag har nu gett upp denna dröm. Känns inte lönt då jag vet att jag kommer bli nekad när jag försöker boka tider när det är dags. Ibland är livet ganska sugit.:meh:
Så trist. Varför har de nekat dig att boka lektioner?
 
Sitter och surar i soffan nu. Jag klarade teoriprovet för tung mc och det är ju bra. Men körskolan som jag har gått hos har nekat mig att boka lektioner hela våren och sommaren än fast jag ville boka tider för sensommar/höst. Så nu sitter jag här och kan inte slutföra min utbildning förrän nästa sommar. Jag började köra ifjol och har inte kört något i år. Närmsta körskola med behörighet för motorcykel är i Sundsvall eller Umeå. Lite dryga 20 mil åt vardera håll. Närmsta intensivkurs med boende är bara 50 mil bort och svindyr. Ska jag orka? Så jag har nu gett upp denna dröm. Känns inte lönt då jag vet att jag kommer bli nekad när jag försöker boka tider när det är dags. Ibland är livet ganska sugit.:meh:

Har du ingen du kan övningsköra med? Ruggigt tråkigt. :(
 
I förmiddags gav jag mina bin en större lägenhet. De blev skitsura över att jag var där och grejade, framförallt när jag med kniv skar loss ett fribygge de satt på ett ställe, och som jag tog med mig in. Honungen fick jag ut genom att krossa kakan och sedan sila hela härligheten, så jag fick en liten slatt honung. Gott! :d Sen skulle jag göra någon slags insats i trädgården innan det började regna, men det hann jag inte för när jag gick ut föll de första dropparna. Så i stället åkte jag till ett ställe som har loppis, hantverksförsäljning, cafe m.m. Där hittade jag lite tyger och några virkade dukar som fick följa med. Jag har en plan för dem. När jag kom hem målade jag ett par nyckelskåp och ett gäng galgar som jag ska piffa senare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 653
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 765
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp