Jag menar att Någon måste ju ta initiativet!Skönt att det är rimligt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag menar att Någon måste ju ta initiativet!Skönt att det är rimligt!!
Det kan ju komma ett.spöke/demon/zombie när man minst anar det tänker jag. Bra att vara förberedd!Jag menar att Någon måste ju ta initiativet!
Väldigt rimligt skulle jag sägaFrågar åt en kompis: är det rimligt att ens sambo har en liten genomgång hur vapen fungerar i praktiken när man plöjt drygt fyra säsonger supernatural?
P.s. Vapnen i fråga är inte funktionsdugliga
Frågar åt en kompis: är det rimligt att ens sambo har en liten genomgång hur vapen fungerar i praktiken när man plöjt drygt fyra säsonger supernatural?
Vilken Anders? Han som även kallas Ankan?Håller på att garva ihjäl mig på Anders komikern vad han heter på SVT 1 just nu.
Nu som har finska äldre mammor KOMMER känna igen er
när jag var lite fick jag gå i snöstorm och vargar kom och Anders världskriget osv.
Anders: jag fick bara fem julklappar
mamman: jag fick en apelsin!
Frågar åt en kompis: är det rimligt att ens sambo har en liten genomgång hur vapen fungerar i praktiken när man plöjt drygt fyra säsonger supernatural?
Åh jag stör mig på att de vänt på kanalens placering utanför vår lilla Ica I den filmen och affären var ju såklart avstängd för inspelning så jag kunde inte hämta ut min sadel .Tittar på Göta kanal filmen del 2.
Blir lite nostalgisk var med som statist i 1:an. Eller rättare sagt mest hästen. De ville att hästarna skulle beta uppe vid kanalen så de syntes när båtarna körde förbi. Så vi fick se till att de befanns sig på rätt ställe när de filmade. Vi stalltjejer stod i en klunga i bakgrunden med folk den scenen klipptes bort. Av hästarna ser man om man är väldigt snabb några få sekunder av, kanske 2-3
Vi fick lunch som arvode och käkade samtidigt som skådespelarna otroligt spännande.
Anders Jansson heter han visst. Programmet: radikal optimistVilken Anders? Han som även kallas Ankan?
Då var det en annan, kommer dock inte på vad den andra heter men han red iaf på en stor långsam hästAnders Jansson heter han visst. Programmet: radikal optimist
Håller på att garva ihjäl mig på Anders komikern vad han heter på SVT 1 just nu.
när jag var lite fick jag gå i snöstorm och vargar kom och Anders världskriget osv.
Om jag känner igen mig.Håller på att garva ihjäl mig på Anders komikern vad han heter på SVT 1 just nu.
Man har inget att komma med öht de har alltid haft det hundra resor värre och mer därtillOm jag känner igen mig.
Min mormor träffade en gång min ex frus farfar.
Han klagade över att ungdomen var vek och skulle inte klara vad han växte upp med.
Hon tog och hällde upp lite whiskey och lutade sig bakåt i soffan.
Nå, hur var det när ryssen sköt på dig? var hennes fråga.
Han höll tyst.
Attans, du ligger före mig.Ikväll blir det fasiken inget nattsuddande, jag ligger redan i sängen! imorgon åker vi till @Cattis_E och gosar med hennes hästar A ska få låna fina fjordingen