Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta ja, men inte alla. Och det är inget godtagbart undervisningsverktyg. Jag förstår att man måste minska smittspridning, men jag tror att det här är en riskabel väg. De elever som inte mår bra hemma eller har tillgång till arbetsverktyg skäms troligen över det så att de inte vågar säga något.skilj distansundervisning från fjärrundervisning. Skolan delar ut hemuppgifter. De flesta högstadiebarn har mobiler de kan läsa mail och gå in på skolplattformen på.
Ja det är ett problemDe flesta ja, men inte alla. Och det är inget godtagbart undervisningsverktyg. Jag förstår att man måste minska smittspridning, men jag tror att det här är en riskabel väg. De elever som inte mår bra hemma eller har tillgång till arbetsverktyg skäms troligen över det så att de inte vågar säga något.
Alltså, vad är det för fel på folkFick precis ett PM av en tjej jag gick i skolan med för sisådär 15 år sen. Vi umgicks inte särskilt mycket då och har inte pratat sen dess.
Hon skrev om hur misslyckad jag är som inte har barn, att ingen någonsin skulle vilja ha mig och är jag kommer dö ensam.
Eeh ursäkta? Var kom det ifrån? Jag svarade med en pussbild på mig och maken.
På riktigt!!! Var är det för fel på människanFick precis ett PM av en tjej jag gick i skolan med för sisådär 15 år sen. Vi umgicks inte särskilt mycket då och har inte pratat sen dess.
Hon skrev om hur misslyckad jag är som inte har barn, att ingen någonsin skulle vilja ha mig och är jag kommer dö ensam.
På riktigt!!! Var är det för fel på människan
Edit: snacka om misslyckad människa den där som känner ett behov av att försöka trycka ner någon efter 15 år
Men det måste ju ha slagit slint hos henne? Varför i hela världen får man ens för sig att skriva något dylikt? Och hur vet hon att du inte har barn? Det är ju inte alltid sånt man skriver ut på sociala medier, syrran som exempel har inte lagt ut en enda bild på sitt andra barn, han blir tre i sommar.Fick precis ett PM av en tjej jag gick i skolan med för sisådär 15 år sen. Vi umgicks inte särskilt mycket då och har inte pratat sen dess.
Men det måste ju ha slagit slint hos henne? Varför i hela världen får man ens för sig att skriva något dylikt? Och hur vet hon att du inte har barn? Det är ju inte alltid sånt man skriver ut på sociala medier, syrran som exempel har inte lagt ut en enda bild på sitt andra barn, han blir tre i sommar.
Jag skulle nog mest tycka synd om henne, uppenbarligen är det något fel på henne. Folk får för sig så mycket konstigt, jag hade en bekant som undra om jag och maken skulle skiljas för vi skrev aldrig gulliga saker till varandra på facebook. Nej jag brukar prata direkt med min man, ser liksom inte riktigt anledningen till att annonsera det på facebook.Och hur kan hon ha missat att jag är gift? Knappast ensam och oälskad.
Ja herregud. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Men hjälp, vad märkligtFick precis ett PM av en tjej jag gick i skolan med för sisådär 15 år sen. Vi umgicks inte särskilt mycket då och har inte pratat sen dess.