sadan ar min hast ocksa ... Det ar bara mig han gillar, men visar det bara med att han kommer till mig i hagen. Jag tycker det ar gansa sott.
Sa gar det till har ocksa. Skoldistriktet har gett alla elever en ipad, sett till att alla har internet, och de som behover och absolut vill kommer in till skolan, allt fran nagra timmar nagon dag till andra elever som gar i skolan varje dag, dock farre timmar an vanligt da grupperna ar mycket sma.
ALLA utrymmen i skolan (matsal, gympasal, musik och "art" rum, etc.) anvands for vanlig undervisning for att kunna halla 2 meter mellan alla elever.
Har kor skolbussar ut mat till olika platser innom vart skoldistrikt samt har upphamtning av barn och foraldrar vid skolorna. "Matbussarna" har olika "hallplatser" i narheten av var de hamtar upp elever, och dar det finns forskolebarn. Har far ALLA barn, 0-18 ar frukost, lunch, och middag om de vill ha det. Den rutt jag korde ut mat under sommaren stannar vid ett hus med en rullstolsbunden liten kille da det inte anses sjalvklart att de som tar hand om handikappade ska kunna fa ut dem till en "hallplats" for att hamta mat.