Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag ut och tvätta hästtransporten :) !! (Innan jag ångar mig ;) ). Det har behövts i - hrm - några år.... Det växer saker på taket, kan man kanske säga..... :D Eventuellt ska jag också måla om den. Vi får se.... :)
Jag brukar försöka ta bort mina ”havsanemoner”på taket när man kör förbi den enda självtvätten som har trappa och våning att stå på för att nå taket. Satsa på båtbottenfärg om du målar om :D
 
Inte skratt på svårt att hitta annat jobb givetvis :(

När jag jobbade på ICA ventilerade vi rätt bra på fikarasterna :angel:
Vi ska ju hålla våra åsikter för oss själva för att inte skapa dålig stämning och avskräcka de nya :meh: så det är svårt att ventilera med någon ibland beror på vilka som jobbar
Min chef är ärligt talat ingen jättebra chef och som det är nu är det inte jätteroligt att gå till jobbet när vi hela tiden ligger efter
Men i grunden gillar jag faktiskt mitt jobb
 
Sjukdag både igår och idag. Alltid lite dåligt samvete att sjuka sig, men jag har haft huvudvärk i 7 dagar och det var riktigt illa igår, särskilt natten till igår och igår kväll. Nu på förmiddagen är tack och lov huvudvärken borta, så jag kan äntligen vila ut ordentligt.
Imorgon är jag ledig så jag bör kunna jobba torsdag och fredag.
Fick hoppa över en session med botox under semestern pga bortrest och har inte tid förrän nästa vecka då kliniken varit stängd. Jag hoppas att huvudvärken är pga att jag missat botoxen, så här illa har det inte varit på två år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 590
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp