Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskade Linus på linjen när jag var barn. Såg alltid det
alla avsnitt
Jättefin!Har äntligen kommit till skott och fixat en "tatuering"
Visa bifogad fil 97311
Jag har bara haft den i någon minut men jag älskar den
Jag också! Sov inte en enda hel timme i natt!Hoppas få sova bättre i natt!
Landat i sängen efter en lång dag som avslutades med en "test-promenad" med en underbar liten labrador som ska flytta in här imorgon och bo hos oss i en vecka medan matte är på semester. Det var inte alls tänkt så egentligen, men när hennes ursprungliga hundvakt fick förhinder valde vi att ställa upp. Det är typ den mest väluppfostrade hund jag någonsin träffat så ska bli supermysigt, och att vi dessutom får en slant för mödan gör inte saken sämre!
Är det en grej? Har jag inte hört talas om, jag tror inte att det fungerar.Hmmm om elpriserna ska fortsätta skena kanske man ska göra som i Storbritannien och inte betala. Strejka helt enkelt. Dont pay UK
men fungerar det verkligen?
Undrar vad som skulle hända här. Inkassso och sen stängs elen av. Eller? nja jag hoppar nog.
Katten älskar allt som har fyra ben och rör på sigVad tycker katten?
Fö har jag äntligen fått ändan ur och marinerat kycklingdelar som ska stekas i ugn och sedan frysas. Ny marinad med ketjap mantis så lite spännande och se hur det kommer smaka.