Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också tappat det pga borde sova men googlar ”kluckande fågelläte”Jag har tappat det, ligger och lyssnar på fågelläten på youtube
Har också tappat det pga borde sova men googlar ”kluckande fågelläte”
Nu har du verkligen tappat det, vart tog alla z vägen? KaozzzKaos.
Såklart du borde."Roade" mig själv med att fräscha upp mina grammatik kunskaper lite innan läggdags.
Nog borde jag kunna somna nu pga frustration?
Beklagar er förlust hoppas att din make mår någorlunda okej (eller så "gott" man kan i den situationen)Såklart du borde.
Ska också försöka sova. Har beordrat maken att väcka mig vid behov.
Nu är han rätt lugn av sig så tror inte det behövs.
TackBeklagar er förlust hoppas att din make mår någorlunda okej (eller så "gott" man kan i den situationen)
Det finns rätt bra gratis appar för att klippa i mobilnummer. Jag har använt youcut-video edit tror jag att det var och jag fattade rätt snabbt hur jag skulle göraHar kommit hem efter en riktig långpromenad i skogen med båda djuren, vädret är helt underbart! Har också hunnit med en snabbvända till affären och sitter och äter kycklingvingar till middag.
Stör mig dock på att jag lyckades filma Kim i ett jättehopp när han smög på mig och Chika, och att jag stoppade undan telefonen utan att klicka av videon. Så nu sitter jag med flera värdelösa minuters film av att åka i fickan och vet inte hur man klipper i videon.
Har kommit hem efter en riktig långpromenad i skogen med båda djuren, vädret är helt underbart! Har också hunnit med en snabbvända till affären och sitter och äter kycklingvingar till middag.
Stör mig dock på att jag lyckades filma Kim i ett jättehopp när han smög på mig och Chika, och att jag stoppade undan telefonen utan att klicka av videon. Så nu sitter jag med flera värdelösa minuters film av att åka i fickan och vet inte hur man klipper i videon.
Det finns rätt bra gratis appar för att klippa i mobilnummer. Jag har använt youcut-video edit tror jag att det var och jag fattade rätt snabbt hur jag skulle göra