Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
ater frukost och har konstaterat att varmeboljan har slappt! Inga mer dagar med en bra bit over 100 grader F ... det vill saga att vi nu haller oss precis runt 30*C strecket ... och det gillar jag!
I dag ska jag ivag for att fa Evusheld sprutor ... sedan vidare for att lamna ett antal ror blod for mina manatliga tester. Jag maste ocksa aka forbi jobbet i dag for att skriva in antalet jobbade timmar i helgen.

Klockan ar nu 2:40 och jag ar antligen hemma igen. Det har varit en busy morning
 
"Roade" mig själv med att fräscha upp mina grammatik kunskaper lite innan läggdags.
Nog borde jag kunna somna nu pga frustration?
barney-shoot-myself-gif.gif
 
Har kommit hem efter en riktig långpromenad i skogen med båda djuren, vädret är helt underbart! Har också hunnit med en snabbvända till affären och sitter och äter kycklingvingar till middag.
Stör mig dock på att jag lyckades filma Kim i ett jättehopp när han smög på mig och Chika, och att jag stoppade undan telefonen utan att klicka av videon. Så nu sitter jag med flera värdelösa minuters film av att åka i fickan och vet inte hur man klipper i videon. :cautious:
Det finns rätt bra gratis appar för att klippa i mobilnummer. Jag har använt youcut-video edit tror jag att det var och jag fattade rätt snabbt hur jag skulle göra
 
Har kommit hem efter en riktig långpromenad i skogen med båda djuren, vädret är helt underbart! Har också hunnit med en snabbvända till affären och sitter och äter kycklingvingar till middag.
Stör mig dock på att jag lyckades filma Kim i ett jättehopp när han smög på mig och Chika, och att jag stoppade undan telefonen utan att klicka av videon. Så nu sitter jag med flera värdelösa minuters film av att åka i fickan och vet inte hur man klipper i videon. :cautious:

Det finns rätt bra gratis appar för att klippa i mobilnummer. Jag har använt youcut-video edit tror jag att det var och jag fattade rätt snabbt hur jag skulle göra

Appen InShot tycker jag är smidig också!

Går även att göra enkla förkortningar av en film direkt i bildbiblioteket om man har en iPhone (går säkert i andra mobiler med?).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 590
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp