Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så är det här också. Jag är ärlig och talar om vad jag tycker och tänker, men det gillas inte av vissa. De tycker att jag "skrämmer bort" nya. Jag tänker att de nya har väl en egen vilja och kan tänka själva. Inte mitt problem att jobbet är som det är heller och vill de att folk ska stanna kanske de ska ändra på de korkade saker som försiggår.Vi ska ju hålla våra åsikter för oss själva för att inte skapa dålig stämning och avskräcka de nya så det är svårt att ventilera med någon ibland beror på vilka som jobbar
Min chef är ärligt talat ingen jättebra chef och som det är nu är det inte jätteroligt att gå till jobbet när vi hela tiden ligger efter
Men i grunden gillar jag faktiskt mitt jobb
Positivitetskultur allt är bara tipptopp här behöver vi inte förbättra någotSå är det här också. Jag är ärlig och talar om vad jag tycker och tänker, men det gillas inte av vissa. De tycker att jag "skrämmer bort" nya. Jag tänker att de nya har väl en egen vilja och kan tänka själva. Inte mitt problem att jobbet är som det är heller och vill de att folk ska stanna kanske de ska ändra på de korkade saker som försiggår.
Edit: Jag går alltså inte till alla nya och spyr ur mig galla över jobbet, utan det är om de börjar fråga som jag helt enkelt svarar ärligt vad jag tycker.
När jag mer och mer irriterat börjar ropa på min lilla plutthund de gånger jag inte ser henne brukar det alltid sluta med att maken dyker upp och tittar förvånat på mig och sen påpekar att hon snällt står i hälarna på migSläppte ut hundarna en gång till i morse efter jag tränat och när jag skulle släppa in dom står hoffen utanför dörren och kommer in direkt men jag ser inte taxen. Börjar ropa på henne och går ut på trappan och kollar, ingen tax. Ropar igen och sen kollar jag ner, då står hon längst ner och tittar på mig och viftar i svansen Hon är för liten, jag ser henne uppenbarligen inte
Släppte ut hundarna en gång till i morse efter jag tränat och när jag skulle släppa in dom står hoffen utanför dörren och kommer in direkt men jag ser inte taxen. Börjar ropa på henne och går ut på trappan och kollar, ingen tax. Ropar igen och sen kollar jag ner, då står hon längst ner och tittar på mig och viftar i svansen Hon är för liten, jag ser henne uppenbarligen inte
När jag mer och mer irriterat börjar ropa på min lilla plutthund de gånger jag inte ser henne brukar det alltid sluta med att maken dyker upp och tittar förvånat på mig och sen påpekar att hon snällt står i hälarna på mig
Om jag målar om blir det båtfärgen (alltså färg till båt ovanför vatten) som jag använde till köksluckorna. Har en hel oöppnad burk som jag inte kan lämna tillbaka....Jag brukar försöka ta bort mina ”havsanemoner”på taket när man kör förbi den enda självtvätten som har trappa och våning att stå på för att nå taket. Satsa på båtbottenfärg om du målar om
Plus att insulin klarar en månad i rumstemperatur.
Åh så gör min ena hund (den minsta) med. Hon älskar att vara liksom precis bakom fötterna så när jag vänder mig om syns hon inte. Mååååånga gånger som jag stått och skrikit (ibland nästan halvt i panik) efter henne och så har hon stått där hela tiden och fattar ingenting vad fan jag gormar om
Till mitt försvar så kan hon faktiskt dra iväg från stigen om hon får upp ett spår, så ibland är hon faktiskt på riktigt utom synhåll
Va, hände detta här på forumet alltså? Märkligt.Gillade precis ett inlägg och fick upp en ny flik med frågan "are you sure you want to apply this reaction?" eller något sådant
Dessutom råkade jag posta inlägget innan det var färdigt nu.
Ja, ett inlägg i denna tråd var det jag gillamarkerade som den ville ha bekräftelse på. Har inte hänt innan så jag vet inte vad som hände där, kanske råkade trycka på något? Det förklarar iofs inte att den pratade engelska, buke brukar prata svenska för mig och det var bukefalos.Va, hände detta här på forumet alltså? Märkligt.