Nämen usch, ta hand om dig! Då antar jag att du skippade jobbet idag?Håller tummarna för dig!! Det var bara tillfälligt bestämmer vi!!
Nu åker jag ca 100 mil tur och retur för botox så jag rättar ju in mitt liv efter det, nu har till och med cheferna vant sig vid det så det är aldrig problem med ledighet ("jobbar hemma" dagen jag åker dit och har förebyggande sjukpenning samma dag jag får det). Tycker att jag har en rätt bra period nu, nästan så jag blir rädd varje gång migränen drar ut lite mer på tiden- tänk om den inte går över utan stannar kvar flera dagar som tidigare!
Trist att vi ska vara slavar under våra huvuden!
Jag fick ett EPanfall i morse. Det är också något huvudet själv bestämmer över för mig.... som jag är slav under. Det kom inte från ingenstans även om kraften i anfallet kändes som det utan jag hade den där märkliga känslan. Ignorerade den- har för fan inte tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid, ska JOBBA liksom! HALLÅ SKALLEN!
Jag skulle ha tagit känslan på allvar, då hade jag kanske sluppit vakna vid byrån i hallen, fullständigt väck i skallen med blod ur näsan, bula i skallen, nerkissade byxor, och helt förvirrad.
Tack skallen för att du ger mig problem. Igen. Jag hatar dig.
Hur kommer det sig att du måste åka så långt för botox?