Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår helt klart att du fortsätter att gå till ”din” läkare då. Trist att vården är så dålig bitvis, men skönt att du har ett jobb som är förstående i alla fall 😊
Ja, bra vård hade ju varit fint att ha överallt!

De har blivit bättre på att förstå, men det krävdes läkarintyg, statistik och slutligen Arbetsförmedlingen som krasst sa att de ju betalar en del av min lön såatte.... det tog skruv.
 
Men jag flyger alltid med hårspray? Inga problem? Bör det inte vara samma?

Jag blev stoppad att flyga med burkar att spraya kyl-olja pa "cliper blades" och 3-4 sadana har kastades pa flygplatsen. Tranaren i Saudi Arabien som bestallt och ville att jag skulle ta med var inte glad.

Screen Shot 2022-08-09 at 7.27.23 AM-1.webp
 
Jajjamen! Hon instruktören verkar lära dom att simma typ som hundar. Scrolla på hennes instagram så får du se. Supercoolt!
https://instagram.com/pediaquatics_alachua?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Min yngsta avkomma simmade som en liten sal nar han var 3 ar ... Han hade armarna efter sidorna och benen gjorde som en "fjarils kick" med huvudet under vattnet. Han korde ett par kickar och huvudet kom upp for ett andetag och sedan ner for ett par kickar till. Det gick betydligt fortare an nar broderna (som tavlingssimmade) simmade brostsim och pa korta strackor aven fortare an nar de crawlade. :p

Ah! I incheckad bagage? Då är det nog kört tyvärr
Jag skulle prova! Blir du av med den sa blir du, men aven jag har flugit med harspray sa ... gar det sa gar det!
 
Min yngsta avkomma simmade som en liten sal nar han var 3 ar ... Han hade armarna efter sidorna och benen gjorde som en "fjarils kick" med huvudet under vattnet. Han korde ett par kickar och huvudet kom upp for ett andetag och sedan ner for ett par kickar till. Det gick betydligt fortare an nar broderna (som tavlingssimmade) simmade brostsim och pa korta strackor aven fortare an nar de crawlade. :p


Jag skulle prova! Blir du av med den sa blir du, men aven jag har flugit med harspray sa ... gar det sa gar det!
Coolt! Om jag någon gång får barn vill jag absolut lära barnet att simma så tidigt som möjligt, med simtränare då såklart. Jag började också simskola mycket tidigt, tidigare än många i min ålder och har alltid varit en bra simmare och inte rädd för vatten.
 
Önskar att jag vågade skaffa.
Åh, det önskar jag dig också! :heart

Såg ett meme häromdagen som gick ut på att mod är att ge sig in i sådant en vet är svårt och kommer göra ont, men att det även är definitionen av dumhet och att det är därför livet är svårt. :laugh:

Jag har varit kattlös massa år då jag bott utomlands eller där det inte går att ha katt, men nu är hon här sedan några veckor och det är ljuvligt!
E64EE491-85FB-48B5-B17E-DC79A95868F1.webp
 
Simmar de verkligen? 😮
Jag vet att bebisar håller andan i vatten automatiskt men att det inte innebär att de kan simma typ.
Jag simmade innan jag var 1 år, I havet och utan puffar :D
Pappa badade jämt med mig från att jag var pytteliten och lärde mig hur man simmar när jag var nästan 1. Resultatet blev (till pappas stora förtret) att jag simmar tusen gånger bättre än honom. När vi ska simma mellan olika öar undrar jag jämt vad han sysslar med när han segar sig fram :p
 
Åh, det önskar jag dig också! :heart

Såg ett meme häromdagen som gick ut på att mod är att ge sig in i sådant en vet är svårt och kommer göra ont, men att det även är definitionen av dumhet och att det är därför livet är svårt. :laugh:

Jag har varit kattlös massa år då jag bott utomlands eller där det inte går att ha katt, men nu är hon här sedan några veckor och det är ljuvligt!
Visa bifogad fil 97355
Åh, vad fin! :love:
 
Åh, det önskar jag dig också! :heart

Såg ett meme häromdagen som gick ut på att mod är att ge sig in i sådant en vet är svårt och kommer göra ont, men att det även är definitionen av dumhet och att det är därför livet är svårt. :laugh:

Jag har varit kattlös massa år då jag bott utomlands eller där det inte går att ha katt, men nu är hon här sedan några veckor och det är ljuvligt!
Visa bifogad fil 97355
Mm men jag vet ändå inte om jag någonsin kommer våga. Smärtan är fortfarande enorm efter två år.
 
Det finns rätt bra gratis appar för att klippa i mobilnummer. Jag har använt youcut-video edit tror jag att det var och jag fattade rätt snabbt hur jag skulle göra

Appen InShot tycker jag är smidig också!

Går även att göra enkla förkortningar av en film direkt i bildbiblioteket om man har en iPhone (går säkert i andra mobiler med?).
Jag lyckades faktiskt efter lite svett och svordomar. Det blev inte jättebäst, men jag fick i alla fall bort överskottsfilmen. Danke! :) Jag använde den existerande appen, men det var ju otroligt "fiddligt" med mina stora arbetarhänder.
Det tycker jag i och för sig det mesta är med telefonen, jag bara accepterar att vi måste samexistera. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp