Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är hon! Genast typ tusen gånger roligare att kampera i sängen.Åh, vad fin!
Tänkte ungefär det, att det ju måste förgylla tillvaron extremt mycket.Visst är hon! Genast typ tusen gånger roligare att kampera i sängen.
Coolt! Om jag någon gång får barn vill jag absolut lära barnet att simma så tidigt som möjligt, med simtränare då såklart. Jag började också simskola mycket tidigt, tidigare än många i min ålder och har alltid varit en bra simmare och inte rädd för vatten.
Det gör verkligen det! Kroppen är sämre men huvudet piggare och det är en sådär kombo även om jag är glad att kunna tänka mer.Tänkte ungefär det, att det ju måste förgylla tillvaron extremt mycket.
Jag hoppas VERKLIGEN att allt bättrar sig snart och att du får åka hem igen @tanten !!Ligger platt i sängen och kommer att ligga så till efter midnatt. Dropp.
Suck. Försöker att inte bli rastlös
Vad är det för dropp? (läste mot avstötning i tidigare inlägg)Ligger platt i sängen och kommer att ligga så till efter midnatt. Dropp.
Suck. Försöker att inte bli rastlös
Själv har jag tagit 2 Ipren för att jag har sockerabstinens efter 48 h utan godis.På väg till affär för att köpa choklad. Till den som tycker att det börjar låta som att choklad är min största drivkraft här i livet kan jag bara säga att det är helt korrekt uppfattat.
Varför Ipren?Själv har jag tagit 2 Ipren för att jag har sockerabstinens efter 48 h utan godis.